Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

Wanneer pull ups niet lukken

Recommended Posts

Advertentie:

yup, das een goede methode, zo heb ik ze ook geleerd, beginnen met chinups kan ook deze gaan veel gemakkelijker, of assisted met resistance band dat gaat ook goed

maar aan haar rug te zien kan ze echt wel een paar pullups maken denk ik zo, zitten een paar stevige lats in,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En of ze dat kan. Sivan Fagan is een personal trainer, fitness model en heeft specialisaties in oa sportvoeding, gewichtsverlies, krachttraining enz 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik train nu weer met elastiek, 2x per week tijdens UB day. Ik zie allerlei fit chicks (weighted) pull ups doen op instagram maar bij mij schiet het voor geen meter op. Nu denk ik wel dat ik zo'n 2x zo zwaar ben als de gemiddelde eeuwig intermittend fastende fitgirl dus dat maakt het ook niet bepaald makkelijk. Overhead presses schijnen trouwens ook een bijdrage te leveren. Oh ja en afvallen dus ook. xD

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij als hardcore crossfitter :)  zal er niet zoveel mee hebben maar alle isolatie oefeningen m.b.t je rugspieren (lats) helpen om je pullups te verbeteren, en dan vooral pull oefeningen om sterker te worden en om je de beweging eigen te maken.

 

je kan het ook zo zien dat de gemiddelde eeuwig intermitting fastende fitgirls die pullups met gewichten doen gewoon niet zwaar genoeg zijn.xD

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

*LOL* Hardcore crossfitter... xD

 

Ik heb dat een blauwe maandag gedaan, maar ik heb groot respect voor de conditie en kracht van deze mensen! Daarbij was ik echt het kneusje van de klas! :ph34r: Maar mijn 'probleem' met crossfit is: ik hoef niet zo nodig tijdens elke workout dood te gaan, en ik wil wel elke workout een barbell vasthouden. :) Ik wil gewoon sterk en fit worden. Het past meer bij mij en ik vind het leuker om meer powerlifting style te trainen (hoewel ik in vergelijking met de echte powerlifters natuurlijk ook een kneusje ben). ;) Crossfit(achtige) gyms zijn wel top trainingslocaties, voor mij dan. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand die met gewichten werkt is een kneusje>:(  ik zie hier de hele week al pr's voorbij komen, dat is niet iets wat kneusjes doen

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minuten geleden zei alex:

niemand die met gewichten werkt is een kneusje>:(  ik zie hier de hele week al pr's voorbij komen, dat is niet iets wat kneusjes doen

 

 

 

 

Ja, nee, ja... Ik zeg: 'in vergelijking met...'! :$ Maar je hebt toch ook wel een punt. Want als ik mezelf alleen met mezelf vergelijk (zoals dat heurt), ben ik natuurlijk gewoon keigoed bezig! B| En ik deadlift iedere gemiddelde vrouw de moeder. B|

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat heb je aan handvaten en en rope gebeuren? Daar heb ik wel belang bij namelijk, heb nu alleen een rechte stang en meer niet. Verder ben ik in de loop der jaren goed voorzien inmiddels. Step Bench is een leuke aanvulling wat ik al eerder wou hebben dus vandaar die aangeschaft.    @chip Wellicht voor jou heel interessant ? Wellicht dat @Fit het nog een poosje in stalling kan hebben en als jij er aan toe bent dat je een prijs kunt afspreken? Je zou dan direct een mooie set hebben.   Maar we gaan eerst steppen  de rest komt wel.         
    • Als je thuis wilt sporten heb ik eventueel ook nog behoorlijk wat spullen te koop. Denk aan een verstelbaar bankje, lat pull-down station, ez bar, 90kg gewichten, spiegels etc. Ohja en diverse handvaten en rope voor het pull-down station. 
    • Gisteren was ik nog aardig zwaar in de benen en besefte ik dat de Squad toch nog te zwaar is, nu wou ik vandaag gaan trainen maar heb de keuze gemaakt om mijn slaapkamer helemaal aan te passen zodat het ook echt een slaapkamer is. Alleen vergeet ik dus doordat ik fanatiek ben om te eten......    Morgen moet ik de rest van het huis weer in orde brengen en pak dan in de avond een lichte training (dus geen 4x8 Sq, maar wellicht 4x6).    Vandaag een goede dag en voelde mij fit, morgen weer een mooie dag te gaan en hoop vannacht echt veel beter te slapen. Geen brommende diepvries en een lege frisse kamer zodat ik er aan wen dat het ook echt een slaapkamer is en geen berghok met een bed er in. En aanwennen om geen telefoon meer te gebruiken voor het slapen maar een boek lezen over astronomie (ook een hobby van mij). Ik ben nu met deze bezig: http://www.dehilster.info/navigational_instruments/phd_thesis-Navigation_on_Wood.php   Ook nog even luchtzuiverende planten kopen voor in de slaapkamer, ik probeer nu alle beetjes te pakken wat kan helpen voor goede nachtrust zodat ik optimaal kan herstellen van een training. Ook maar eens kijken of melatonine nu echt werkt of niet (heb er weinig geloof in).     Edit: morgen een zootje ophalen en de wand vullen die nu nog leeg is, zag dat er deze week ook wat planten waren dus wellicht dat daar ook nog wat van over is.  
  • Sponsors