Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Creapure Tasty Tabs review

Recommended Posts

Creapure Tasty Tabs review

Linkje naar dit product

1. Prijs: Goed
  2. Effectief: Redelijk
  3. Smaak: Zeer goed

De prijs van dit product vind ik zeer goed, 12,90 en je doet er lang mee. Je moet 3 tabletten per dag nemen en er zitten er 180 in een pot. Het is de bedoeling dat je sochtends, smiddags en savonds een tablet neemt. Dit is zeker geen straf want ze smaken naar dextro :)

Kwa effect vind ik het redelijk, merkte wel vooruitgang na 2 weken oid maar extreem is het uiteraard niet blijft een supplement.

Smaak zoals ik al verteld had is zeer goed, te vergelijken met dextro.

BF_FB_creapure_creatine_tab.jpg

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten
    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 

•   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
  • Sponsors