Advertentie:



Annie

Echte mannen gezocht

Recommended Posts

Hi spierbundels,

 

Op dit moment ben ik bezig met mijn masterscriptie aan de Universiteit van Tilburg. Hierin onderzoek ik of echte mannen nog wel bestaan (als het op onderhandelen aankomt), aangezien uit recente onderzoeken is gebleken dat Nederlandse mannen steeds minder mannelijk worden. Nu is er een groep waarvan ik eigenlijk wel verwacht dat ze heel mannelijk zijn, namelijk jullie! Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen door dit experiment in te vullen (onderstaande link), waarbij je een onderhandeling moet voorbereiden. Je helpt mij niet alleen met afstuderen, maar ook om de naam van de Nederlandse man hoog te houden ;)

 

https://tilburghumanities.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9WyJtjmfRThkE29

 

Bij voorbaat dank, en als jullie geïnteresseerd zijn in de resultaten van het onderzoek kun je altijd even een mailtje sturen naar j.a.b.heijstek@tilburguniversity.edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Heb het ingevuld. Er staat ergens 2x dezelfde mogelijkheid. Als ik me niet vergis het voorlaatste blad. Daar staat 2x 'onwaarschijnlijk' als mogelijke optie.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors