Advertentie:

Annie

Echte mannen gezocht

Recommended Posts

Hi spierbundels,

 

Op dit moment ben ik bezig met mijn masterscriptie aan de Universiteit van Tilburg. Hierin onderzoek ik of echte mannen nog wel bestaan (als het op onderhandelen aankomt), aangezien uit recente onderzoeken is gebleken dat Nederlandse mannen steeds minder mannelijk worden. Nu is er een groep waarvan ik eigenlijk wel verwacht dat ze heel mannelijk zijn, namelijk jullie! Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen door dit experiment in te vullen (onderstaande link), waarbij je een onderhandeling moet voorbereiden. Je helpt mij niet alleen met afstuderen, maar ook om de naam van de Nederlandse man hoog te houden ;)

 

https://tilburghumanities.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9WyJtjmfRThkE29

 

Bij voorbaat dank, en als jullie geïnteresseerd zijn in de resultaten van het onderzoek kun je altijd even een mailtje sturen naar j.a.b.heijstek@tilburguniversity.edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Heb het ingevuld. Er staat ergens 2x dezelfde mogelijkheid. Als ik me niet vergis het voorlaatste blad. Daar staat 2x 'onwaarschijnlijk' als mogelijke optie.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors