Advertentie:

Annie

Echte mannen gezocht

Recommended Posts

Hi spierbundels,

 

Op dit moment ben ik bezig met mijn masterscriptie aan de Universiteit van Tilburg. Hierin onderzoek ik of echte mannen nog wel bestaan (als het op onderhandelen aankomt), aangezien uit recente onderzoeken is gebleken dat Nederlandse mannen steeds minder mannelijk worden. Nu is er een groep waarvan ik eigenlijk wel verwacht dat ze heel mannelijk zijn, namelijk jullie! Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen door dit experiment in te vullen (onderstaande link), waarbij je een onderhandeling moet voorbereiden. Je helpt mij niet alleen met afstuderen, maar ook om de naam van de Nederlandse man hoog te houden ;)

 

https://tilburghumanities.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9WyJtjmfRThkE29

 

Bij voorbaat dank, en als jullie geïnteresseerd zijn in de resultaten van het onderzoek kun je altijd even een mailtje sturen naar j.a.b.heijstek@tilburguniversity.edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Heb het ingevuld. Er staat ergens 2x dezelfde mogelijkheid. Als ik me niet vergis het voorlaatste blad. Daar staat 2x 'onwaarschijnlijk' als mogelijke optie.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoi,

      Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.

    • Nice... maar er ontbreekt iets... 🤔 iets wat je de motivatie geeft om net dat extra te doen... 👀    Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors