Advertentie:

William

Even voorstellen

Recommended Posts

Goedemiddag Allemaal,

Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is William Vogel 25 jaar oud en sinds een half jaar druk met fitness, ook doe ik nu zo'n 4 jaar aan voetbal ( helaas door werk niet echt actief gevoetbald ) inmiddels ben ik nu weer zo'n 4 maand actief hiermee.

Qua fitness probeer ik zo'n 3 keer in de week bezig te zijn en dan ben ik onegeer 1.5 uur bezig.

Wat ik wil gaan bereiken is meer spier opbouw. Meer buikvet kwijt ( ideale doelstelling is blokjesbuik ) en meer conditie op te bouwen. 

Ik hoop van jullie te mogen leren op dit forum, 

Hebben jullie tips voor mij om bij mijn doelen te helpen?  Dan hoor ik deze graag! :)

Groeten William!

Advertentie:

hey william welkom hier

ik zal er nog 1 aan klasens zijn lijstje toevoegen, en dat is geduld B|

succes met je goals

Welkom op het forum ! :)

Mijn tip is de category voeding goed door te nemen. Voeding is namelijk de #1 tip!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Is het mogelijk om spieren op te bouwen en tegelijkertijd vet te verliezen?   Deze studie onderzocht of een eiwitrijk dieet (2,4 g / kg / dag) gunstiger is voor de lichaamssamenstelling in vergelijking met een eiwitarm dieet (1,2 g / kg / dag) in combinatie met een intensief trainingsprogramma. Beide diëten zorgden voor een energietekort van 40% en de deelnemers trainden 6 dagen per week, inclusief weerstandstraining voor het hele lichaam, intensieve (sprint) intervaltraining, tijdritten en plyometrische lichaamscircuits.   Na 4 weken verschilde het totale lichaamsgewicht niet tussen de groepen. De eiwitrijke groep verloor echter meer vetmassa in vergelijking met de lagere eiwitgroep (4,8 versus 3,5 kg). Bovendien won de eiwitrijke groep zelfs aan magere massa, terwijl dit niet het geval was bij de lagere eiwitgroep (1,2 versus 0,1 kg).   Conclusie: een eiwitrijk dieet heeft een positieve invloed op de lichaamssamenstelling tijdens een dieetprogramma met regelmatige intensieve training. Onder dergelijke omstandigheden is het mogelijk om spiermassa te winnen en tegelijkertijd vetmassa te verliezen.   Bronnen: https://www.nutritiontactics.com/gain-muscle-and-lose-fat-with-a-high-protein-diet/#more-4612 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26817506/
    • Oud topic, maar misschien wat welkome aanvullingen.

Je kunt veilig 'of prolactine' schrappen. Dat kan alleen indirect gynecomastie veroorzaken, bij mannen met een normale hormoonhuishouding. In een dergelijk geval kan het hypogonadisme (testosterondeficientie) in de hand werken, waardoor er een gynecomastie daardoor kan ontstaan.   Gyno komt altijd door een verlaging van de androgene tot oestrogene activiteit in het borstweefsel, een absoluut oestrogeen overschoot of een absoluut androgeen tekort. Elk van die situaties kan natuurlijk ontstaan door een schommeling in de hormoonhuishouding. Bloedwaarden geven ook weinig weg. Het oestrogeenniveau in de circulatie zegt niet zo heel veel over wat er in je borstweefsel gebeurt, en bij een bloedtest wordt in de regel alleen oestradiol gemeten. Testosteronderivaten kunnen oestrogeenmetabolieten hebben die je daarom niet terugziet op een bloedtest, maar wel een oestrogene werking hebben op het borstweefsel.   Ik weet niet of het toegestaan is om naar een eigen website te linken, maar ik behandel vrij uitvoerig hoe gynecomastie ontstaat op mijn blog: What causes gynecomastia   Toch wel. In diverse studies met tamoxifen is een regressie van het klierweefsel aangetoond bij gynecomastie van diverse oorzaken. Ook in de polikliniek voor AAS-gebruikers in het Spaarne Gasthuis zien ze dit dikwijls bij behandeling met tamoxifen. 

Zo'n beetje alle relevante studies die SERMs en aromatseremmers hebben onderzocht ter behandeling van gynecomastie beschrijf ik hier voor de geïnteresseerden: Endocrine treatment of gynecomastia
  • Sponsors