Advertentie:

SupComRP

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo iedereen!

 

Bij deze wil ik mijzelf even voorstellen. Mijn 'naam' is SupComRP en ik ben 23 jaar / 185 cm / 80kg / 15% vetpercentage. Ik heb vroeger veel gesport. Echter ben ik vanaf mijn 18e tot mijn 22e incidenteel naar de sportschool gegaan om wat aan te kloten; te verwaarlozen dus!

 

Sinds kort beoefen ik (wederom) kickboks & fitness. Ik train 3x in de week, 1 uur per training. Daarnaast doe ik 3x per week aan fitness, ook 1 uur per training. Bij fitness train ik per dag een aantal spiergroepen, gevolgd door een cardio van 20 minuten. Dit om mijn conditie te verbeteren en mijn vetpercentage omlaag te krijgen. Daarbij eet ik ook gezond en naar onderhoud (mijn voedingsschema zal ik binnenkort delen).

 

Ik heb mijzelf aangemeld op deze site omdat ik graag mijn progressie & ervaringen wil uitwisselen met anderen en ondersteuning hoop te krijgen in het beginnen van krachttraining en alles wat daar bij komt kijken! Ik heb al veel gelezen over bulken, cutten, cleancutten, voedingsschema's, voedingssupplementen, etc. Ik wil dit nu zelf gaan gebruiken en hoop hier de hulp te vinden!
 

Ik wil graag mijn conditie verbeteren, mijn spiergroei stimuleren en mijn vetpercentage omlaag krijgen.

 

Mijn doel is om een afgetraind lichaam te krijgen; een laag vetpercentage en een aardige spiermassa. Ik wil geen 'beest' worden van 130kg, maar een afgetrainde 80-90kg waarbij mijn spieren goed zichtbaar zijn zou mooi zijn

 

Mijn eerste plan was om gelijk te gaan bulken; voedingsschema toepassen, +- 300 kcal boven mijn onderhoud te consumeren en goed te gaan trainen. Maar ...

 

Na vrij veel dingen gelezen te hebben op internet, vraag ik mijzelf af of ik niet eerst moet cutten/afvallen. Dit omdat mijn lichaam anders veel vet gaat opslaan (?).

 

Dus, hoe dan ook! Dit ben ik en dit is mijn plan.

 

Ik zie jullie reacties, tips en adviezen graag tegemoet! :)

 

Ik zal eerdaags een topic aanmaken voor mijzelf, waar in ik mijn voedingsschema, sportschema en alle andere zaken die van belang zijn post!

 

 

Met vriendelijke groet,

 

SupComRP

 

 

bewerkt door SupComRP

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

heey man.

welkom hier, mooie doelen heb je

ben wel benieuwd naar je schema´s

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Allereerst welkom op het forum! Ook ik ben benieuwd met welke schema's je je doelen wilt bereiken! :) 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

welkom!!

mocht je gaan (clean)bulken dan heb je met een surplus van 300 calorieen vaak heel minimaal vetopslag mocht je goede voedingsbronnen gebruiken

 

het is verstandiger om eerst aan te komen in spiermassa sinds meer spiermassa meer energie verbruikt. dat zal weer helpen bij het afvallen.  

 

om je vragen al een beetje te beantwoorden ;)

 

 

 

 

 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden