Advertentie:

Vegh

'Voorstellen'

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Ik wil me even voorstellen.

Ik ben Vegh 25 jaar, 53 kg, 158 lengte, vetprecentage 11%

Mijn hobby's zijn: sporten, motorrijden, lezen, vakantie, filosofie, geschiedenis, koken ect.

Ik train erg goed, maar heb vorig jaar een motor ongeluk gehad. Heb zenuwletsel opgelopen waardoor mijn linkerarm, schouder en rug minder zijn gespierd als rechts.

Ik wil graag volgend jaar meedoennaan wedstrijden.

Hebben jullie al deelgenomen aan wedstrijden?

Ben erg benieuwd,

mvg

Vegh

image.jpg

Advertentie:

Op 27-6-2016 at 02:43 zei Vegh:

Hallo beste mensen,

Ik wil me even voorstellen.

Ik ben Vegh 25 jaar, 53 kg, 158 lengte, vetprecentage 11%

Mijn hobby's zijn: sporten, motorrijden, lezen, vakantie, filosofie, geschiedenis, koken ect.

Ik train erg goed, maar heb vorig jaar een motor ongeluk gehad. Heb zenuwletsel opgelopen waardoor mijn linkerarm, schouder en rug minder zijn gespierd als rechts.

Ik wil graag volgend jaar meedoennaan wedstrijden.

Hebben jullie al deelgenomen aan wedstrijden?

Ben erg benieuwd,

mvg

Vegh

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Kijk een mede motor rijder! Welkom op het forum ! :)

Zelf nog geen wedstrijden gedaan. Welicht ooit in de toekomst wil eerst nog wat massa aankomen ;)

• Upvote 1

Ik ga rond december op denk ik?

Heb zoveel tegenslagen gehad, vooral na mn motor ongeluk.

wat voor motor rij jij? ?

Xx Vegh

welkom!!

gelijk even een vraagje voor jou en @Fit :D

ik wil zelf ook graag motor rijden alleen heb nog geen autorijbewijs, is het verstandiger om eerst auto te halen omdat je dan al veel weg ervaring opdoet en dat met een motor lastiger zou zijn?

krijg veel te horen dat motor rijden ook lastiger is dan autorijden is dat zo?

en nee nog geen wedstrijd ervaring, wel vorige week mijn eerste foto-shoot gehad, bij mijn logje gezet 

• Upvote 1

38 minuten geleden zei Q_inten:

welkom!!

gelijk even een vraagje voor jou en @Fit :D

ik wil zelf ook graag motor rijden alleen heb nog geen autorijbewijs, is het verstandiger om eerst auto te halen omdat je dan al veel weg ervaring opdoet en dat met een motor lastiger zou zijn?

krijg veel te horen dat motor rijden ook lastiger is dan autorijden is dat zo?

en nee nog geen wedstrijd ervaring, wel vorige week mijn eerste foto-shoot gehad, bij mijn logje gezet 

Zelf heb ik 2 jaar mijn auto rijbewijs gehad voor ik motor haalde. Ik heb nu helaas nog a2 rijbewijs moet 9 september voor volledig rijbewijs afrijden. Heb dan namelijk 2 jaar mijn rijbewijs dus mag weer afrijde (leuke nieuwe regels pff ). Maar als je 20 jaar bent mag je bijv a2 afrijden dit is tot 35 kw. Dit is al redelijk wat vermogen op een motor voor een beginner. Ook vind ik hiermee dat je niet percee eerst auto rijbewijs hoeft te hebben. De regels moet je sowieso leren met je theorie vandaar. De rest van het vermogen is leeftijd afhankelijk en van je rechter hand :)

1 uur geleden zei Vegh:

Ik ga rond december op denk ik?

Heb zoveel tegenslagen gehad, vooral na mn motor ongeluk.

wat voor motor rij jij? ?

Xx Vegh

Zozo nice hoor! Misschien een logje hier bijhouden?

Wat was er gebeurd tijdens je ongeluk?

Ik rij momenteel een zxr 400 omdat ik nog a2 heb helaas. Hierna ga ik voor een zx6r :)

1 minuut geleden zei Fit:

Zelf heb ik 2 jaar mijn auto rijbewijs gehad voor ik motor haalde. Ik heb nu helaas nog a2 rijbewijs moet 9 september voor volledig rijbewijs afrijden. Heb dan namelijk 2 jaar mijn rijbewijs dus mag weer afrijde (leuke nieuwe regels pff ). Maar als je 20 jaar bent mag je bijv a2 afrijden dit is tot 35 kw. Dit is al redelijk wat vermogen op een motor voor een beginner. Ook vind ik hiermee dat je niet percee eerst auto rijbewijs hoeft te hebben. De regels moet je sowieso leren met je theorie vandaar. De rest van het vermogen is leeftijd afhankelijk en van je rechter hand :)

ja precies over die verschillende gewichtsklasse had ik al gelezen, ik hoor alleen veel verschillende verhalen over of het moeilijk was en of het nou wel verstandig is om eerst autorijbewijs te halen dus zit erg in  strijd hier :S

had jij motor in een keer gehaald?

37 minuten geleden zei Q_inten:

ja precies over die verschillende gewichtsklasse had ik al gelezen, ik hoor alleen veel verschillende verhalen over of het moeilijk was en of het nou wel verstandig is om eerst autorijbewijs te halen dus zit erg in  strijd hier :S

had jij motor in een keer gehaald?

Ik vind het niet percee nodig. Je leert tenslotte motor rijden en de regels etc. Ook heb je nog een vermogens limiet. Zelf vind ik motor rijden zooooveeel fijner ga zo veel mogelijk met de motor :)

Qua moeilijkheid is het misschien iets lastiger om te slagen. Ze letten op meer dingen omdat je kwetsbaar bent. Maar het is het allemaal waard. Plus je kan het maar beter goed leren tis tenslotte voor je eigen veiligheid haha :P

• Upvote 1