Advertentie:

Fit

Fit logboek

Recommended Posts

Vandaag lekker benen, borst, triceps gedaan. Ook even snel gewogen 74 kg dus gaat weer de goede kant op lekker door gaan zo.

• Upvote 1

Advertentie:

Vandaag weer lekker getraint, borst begint weer steeds beter te gaan na mijn schouder blessure, schouders trainen gaat nogsteeds lastig. Bankdrukken ging weer 8x 100KG :)

Schouder gaat iets beter, maar zijn ook al zeker 5 maanden om sinds het gebeurt is. En kan nogsteeds veel oefeningen niet doen vanwege de pijn :/

Schouder gaat iets beter, maar zijn ook al zeker 5 maanden om sinds het gebeurt is. En kan nogsteeds veel oefeningen niet doen vanwege de pijn :/

Veel krachttrainers krijgen te maken met een schouderblessure. Wat zegt een fysio hiervan? 

Fysio zal waarschijnlijk zeggen: rotator cuff trainen.
Daar heeft de fysio meestal ook wel gelijk 

Daar doe ik ook idd elke week oefeningen voor, merk dat ik minder last heb dan 5 maanden terug maar echt weg gaat het niet.

Had last van me rug, geen idee waarvan en toch gaan trainen dacht het gaat vanzelf wel weg. Tijdens de training werd het langzaam aan steeds pijnlijker. Op gegeven moment moest ik nog 1 set en dacht ik nou moet ik het afmaken ook, en ja hoor behoorlijk geblesseerd nu. Zo zie je maar altijd naar je lichaam luisteren en niet te eigenwijs zijn pff. :/ 

Helaas nogsteeds geblesseerd, gaat nog wel even duren zo te voelen.. :(

Blessure lijkt soort weg te gaan trekken, nogsteeds gevoellig maar geen pijnstillers meer nodig! Nog aantal dagen en dan kan ik er weer tegenaan hoop ik! Come back stronger!

Nog niet, voel het per dag langzaam minder worden dus ik denk dat het vanzelf over moet gaan! Ik had gewoon naar me lichaam moeten luisteren en eerder moeten stoppen maarja dat wil je natuurlijk nooit graag :P

29 minuten geleden zei Fit:

Nog niet, voel het per dag langzaam minder worden dus ik denk dat het vanzelf over moet gaan! Ik had gewoon naar me lichaam moeten luisteren en eerder moeten stoppen maarja dat wil je natuurlijk nooit graag :P

Dat is vaak het verraderlijke, wanneer de blessure 'voorbij' is gewoon doorgaan met waar men mee bezig was. Je wilt toch weten wat er mis is, voordat je opnieuw aan de gewichten gaat hangen? 

8 minuten geleden zei MindMuscleConnection:

Dat is vaak het verraderlijke, wanneer de blessure 'voorbij' is gewoon doorgaan met waar men mee bezig was. Je wilt toch weten wat er mis is, voordat je opnieuw aan de gewichten gaat hangen? 

Ik denk zelf dat het behoorlijk verrekt is of een scheurtje. Maar wanneer het volgende week nog niet goed gaat ga ik sowieso langs de huisarts.

Vanochtend weer een training begonnen om te proberen, enkel benen, buik en tricep gedaan. Ik probeer bij te houden de oefeningen waar ik geen last bij heb. Ik train ook graag dus vind het ook jammer dat ik niet goed kan trainen nu.

Vanochtend ook weer beetje getraind, kan niet stil zitten en moet gewoon lichtjes trainen. Absoluut geen rug etc gedaan gewoon oefeningen waar ik geen last bij voelde. Beter iets dan niets vind ik :)

Vandaag eindelijk hardloop schoenen besteld, ik ga beginnen met een lichte cut 200 kcal onder onderhoud. Ik ga even kijken hoe dit zal lopen. Volgende week ook even lichaamsmeting doen voor VP.

met een paar goede schoenen loopt het wel toch

ben je al helemaal vrij van blessures, of zeurt het nog wat?

1 uur geleden zei alex:

met een paar goede schoenen loopt het wel toch

ben je al helemaal vrij van blessures, of zeurt het nog wat?

Pijn is gelukkig bijna helemaal weg. Heb gistere een goede rug workout kunnen doen dus was zeer tevreden. Denk dat het over een weekje pas echt helemaal weg zal zijn maar ik kan iedegeval alles weer !

13 uur geleden zei Fit:

Pijn is gelukkig bijna helemaal weg. Heb gistere een goede rug workout kunnen doen dus was zeer tevreden. Denk dat het over een weekje pas echt helemaal weg zal zijn maar ik kan iedegeval alles weer !

goed om te horen! 

Vandaag toch weer goed kunnen trainen erg blij mee! Vanavond 7 gangen dineren voor de verjaardag van @Dave ( the beast ) dus met cutten zal wel even tegenvallen haha :P

• Upvote 1

Na 2.5 weken niet gesport te hebben na een operatie ga ik het morgen weer rustig aan oppakken! God wat heb ik het gemist maar het is wel goed geweest voor me lichaam om eens goed uit te rusten. Alle kleine pijntjes zijn ook weg!

Keep ya guys updated :)