Advertentie:

Fit

Fit logboek

Recommended Posts

Vandaag lekker armen en buik getraint. Armen met super sets van 3 oefeningen. De pomp die ik hiervan krijgt is heerlijk, je wilt gewoon niet stoppen :D

Benieuwd of dit nog resultaat gaat opleveren ook , wie weet.

Advertentie:

lkkr op die armen hameren, gaan ze zeker van groeien

hoe gaat het met het cutten?

1 minuut geleden zei alex:

lkkr op die armen hameren, gaan ze zeker van groeien

hoe gaat het met het cutten?

Momenteel wat minder, paar rot dagen ertussen gehad met onverwacht uiteten en gourmetten :o

keertje moet kunnen toch, dan maar een paar dagen later klaar.

10 uur geleden zei alex:

keertje moet kunnen toch, dan maar een paar dagen later klaar.

Ja precies vind ik ook!

Enige nadeel over 2 weken ben ik al lekker op vakantie :D 

Op 12 juni 2016 at 22:10 zei Fit:

Momenteel wat minder, paar rot dagen ertussen gehad met onverwacht uiteten en gourmetten :o

Lijkt me echt naar ja. Zwaar leven. xD

4 uur geleden zei Mieshka:

Lijkt me echt naar ja. Zwaar leven. xD

Hahaha precies helemaal uit schema O.o Wel lekker natuurlijk :$

Op 23-5-2016 at 22:19 zei Fit:

Vandaag bonus training noem ik het maar gedaan :) Cardio / buik op een dag die ik normaal vrij heb

Eerder afstraf training :$ 

5 uur geleden zei klasens:

Eerder afstraf training :$ 

Hahaha zo kan je het ook zien ja!

Vorige week wat leuks geprobeerd om mijn spieren te shocken. 1 dag bicep tricep workout supersets. Lekker afmatten die armen. Volgende dag weer 3 oefeningen gedaan heel licht maar geconcentreerd ( weer bicep tricep ). Resultaat: Bizarre spierpijn de dag erna normaal heb ik dat nooit zo erg in mijn armen :D

pijn is fijnxD

binnenkort zullen we waarschijnlijk hier lezen dat je ook bij de 16 inch club zit

4 uur geleden zei alex:

pijn is fijnxD

binnenkort zullen we waarschijnlijk hier lezen dat je ook bij de 16 inch club zit

haha dat is zeker waar! :D

Af en toe moet je wat geks doen om je spieren te blijven prikkelen uiteraard.

Hoop het wel ! :P

Vandaag weer even van schema geswitcht, ga weer even tijdje elke dag 1 spiergroep. Wil weer even focussen op 1 spier per dag hier heb ik in het verleden ook al goede progress mee gemaakt dus even kijken of dit weer zal gaan :)

• Upvote 1

Hoe ziet je schema er dan uit? 

We zijn benieuwd naar het vervolg :)

51 minuten geleden zei P2I:

Hoe ziet je schema er dan uit? 

We zijn benieuwd naar het vervolg :)

Momenteel:

Ma: borst

Di: rug

Wo: rust

Do: schouders

Vr: benen

Za: cardio / armen

Zo: rust

Oefeningen ben ik nog beetje aan het uitwerken, 6 a 7 oefeningen op 1 dag is het iedegeval. Dit heeft mij in het verleden goede resultaten gegeven vandaar dat ik het nogmaals ga proberen :)

• Upvote 1

Vandaag lekker borst getraint. Was erg druk in de gym maar gelukkig niet wat ik wou doen. Gewicht is weer beetje stabiel na m'n vakantie. Zit op 75.6 momenteel en vp is weer wat gedaald. Ben benieuwd wat de meting volgende week zegt dat heb ik 4 weken voedingschema van progress 2 improve gevolgd. Helaas deze week een slechte week gehad met 2x uiteten en 1 bbq. Maar goed er moet ook geleeft worden :)

• Upvote 1

Ik ben blij te horen dat je VP daalt, daar draait het uiteindelijk rond. Na BBQ en een feestje zal je ook veel water vasthouden, dus je lichaamsgewicht zal vlot terug dalen.

bedankt voor de vermelding :) !

Haha zeker is eens wat anders, zie wel veel vergelijkingen met wat ik zelf deed altijd dus merk dat mijn kennis toch aardig op niveau zit. Het mooie aan de schema's van @P2I is dat je verschillende hoog en laag koolhydraten schema's krijgt en dit dus erg varieert. ( dit heb ik niet wanneer ik zelf bijv 1 schema maar maak ).

• Upvote 1

ja met die kennis van jou zit het wel goed B|

maar waar gebruik je de hoog/laag schema's voor je koolhydraten voor?

Hoge koolhydraten dagen op zware trainingsdagen. Lage koolhydraat dagen op rust of minder zware trainingsdagen. De dagen met hoge koolhydraten ga je je spieren voeden, metabolisme hoog houden enzo. De lagere koolhydraat dagen gaan dan echt op je vetreserves gaan werken. Je zal veel minder tot geen spierverlies hebben, soms zelfs nog wat spiertoename, toch ze je vetpercentage mooi dalen.

meer uitleg uiteraard in mijn uitleg van enkele pagina's ;)

• Upvote 1

@P2I En wat als je nu eens het tegengestelde doet? Dus, lage koolhydraten op zware trainingsdagen, hoge koolhydraten op rustdagen. Ik lees wel eens dat je lichaam zich dan aanpast door meer vet te gaan verbranden. Je kracht zou dan wel minder zijn. Alleen, de studies hebben dan betrekking op HIIT en cardio in het algemeen.

• Upvote 1

@Peter Wouters, ik heb dit ook meermaals getest. En dit is ook een principe die vaak wordt toegepast door de hele week low carb te gaan eten, en dan 1 x per week op de rustdag een cheatmeal te eten. 

Dit werkt als je een snel metbolisme hebt. Echter ken ik veel mensen waarbij het metabolisme gaat vertragen door het langer low carb eten en de high carb dag blijft vaak hangen dan ;)

en zoals je al zegt lukt dat allemaal goed bij cardio en HIIT, maar als je je krachttrainingen zwaar wil houden, zal dat moeilijk lukken. En door erg zwaar te trainen en low carb te gaan riskeer je meer cortisol aanmaak in het lichaam en catabolisme waardoor je spieren gaat afbreken omdat het lichaam ze niet kan onderhouden

• Upvote 2

Zo vandaag weer drukke cardio dag gehad in m'n huis :D Veel veel veel werk en nog lang niet klaar haha! Maar goed het is wel leuk om te zien dat het steeds vooruit gaat. Voorlopig nog geen sportzolder zover ben ik nog niet helaas :P

• Upvote 1

Hierbij mijn resultaten met een 4 weken schema van @P2I.

Foto 1 is na vakantie :D.

Foto 2 nu na 4 weken schema volgen.

Ben weer bijna terug op pijl in 4 weken:).

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

• Upvote 1