Advertentie Bodyengymshop
Fit

Fit logboek

158 berichten in deze discussie

Op 25-6-2017 at 20:19 zei Fit:

Vandaag weer lekker getraind. Upper body gedaan. Incline bench, flyes, lat pulldown, barbell toe, shoulder press, side raises. Pittige training maar wel lekker. Morgen benen want dan is de drukste dag in de gym en benen is uiteraard het minst druk.

Ik zal denk ik nooit vatten waarom. Toch niets leukers dan squats, deadlifts en hip thrusts haha:D

Inderdaad een stevige training, maar die geven je ook het meeste voldoening achteraf!

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

17 uur geleden zei Jolien:

Ik zal denk ik nooit vatten waarom. Toch niets leukers dan squats, deadlifts en hip thrusts haha:D

Inderdaad een stevige training, maar die geven je ook het meeste voldoening achteraf!

Eerlijk gezegd is het ook niet mijn favoriet, echter vind ik het niet erg ofzo doe het altijd netjes en sla nooit over. Ik hou meer van rug :) 

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over 2 weekjes ga ik lekker 3 weken op vakantie. Hier zal ik dus even lekker gaan herstellen en niet veel trainen. Ik denk dat ik hier een before en after foto zal posten :D

2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit nu voor dag 2 in Spanje. Hier nog even een before foto. Dieet is hier nog niet aan gedacht :)

Eerst maar eens lekker genieten, daarna kijken we weer verder. Ik ga wel sporten hier volgende week want 3 weken vind ik te lang om niet te gaan.

IMG_20170729_113203.jpg

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent alleszins in swimsuit-shape! Geniet vooral van je vakantie ;)

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Jolien:

Je bent alleszins in swimsuit-shape! Geniet vooral van je vakantie ;)

Bedankt! Was de bedoeling om nog iets droger te zijnm. Echter het volhouden daarvan is te zwaar vandaar maar zo :)

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag lekker aan het sporten in de sportschool van Paco mula. Een Spaanse bodybuilder :)

IMG_20170801_105258.jpg

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net even gewogen met vet percentage. Het resultaat van 3 weken geen voeding schema en veel slecht eten ( pizza, MC, KFC, burger King) ja niet de geweldigste zaken voor het vetpercentage... Zit momenteel op 15. Heb dus een mooi vet laagje erbij gekregen. Dinsdag word mijn eerste training weer in Nederland. Het weekend even orde op zaken stellen met een nieuw training en voedingsschema. Dan gaan we er weer goed tegenaan :)

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden