Advertentie:

Fit

Eigen huis :)

Recommended Posts

Op 27-10-2016 at 22:02 zei Mieshka:

Alleen een huis kunnen kopen op zich is al heel wat! Wij zijn met z'n 2-en zonder kinderen en werken fulltime, vandaar dat we nu wat kunnen upgraden. :)

Ja dat scheelt een hoop ! :) Ik werk alleen full time, mijn vriendin doet nog haar opleiding dus die verdient niet :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Dit weekend vloerbedekking voor de zolder uitzoeken, wanneer dit gelegd is kan ik eindelijk beginnen met het opbouwen van de home gym op zolder :D 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei P2I:

Ben benieuwd!

Ja kan eindelijk het stof van de spullen die ik al heb :P Ligt allemaal te verstoffen nu omdat het een zooi is boven. Maar daar gaat dus eindelijk verandering in komen :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Tomm95:

Netjes man! :)
Al een goed begin ;)
De home- gym van Micha Emelianov ziet er ook altijd gaaf uit..
-> http://nl.myprotein.com/thezone/het-bouwen-van-je-eigen-homegym-met-tips-van-homegym-held-micha-emelianov/

Zo dat is zeker een gave home gym! Ik heb zojuist een nieuw bankje en een krachtstation besteld. Uitereraard zal ik hier fotos / video van plaatsen om te tonen hoe het word! Als iemand weet waar ik gave grote bodybuilding posters kan halen hoor ik het graag! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo heb de verzameling weer aardig uitgebreid met een beter bankje en een multifunctioneel krachtstation. Bankje is veel steviger dan de oude. Krachtstation kun je alles mee trainen, armen, rug, borst en zelfs benen. Wil nu alleen nog eem power cage maar die moet ik op maat laten maken vanwege het schuine dak... maar dat is het volgende to do :)

20170401_091954.jpg

20170401_091935.jpg

20170331_083108.jpg

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bankje is goed in de incline positie. Plat is de opening te groot tussen de 2 bankdelen (had net hetzelfde voorheen)

dat krachtstation is goed en die lat pulldown ook, maar smeer de paal wat in. Als je ze gebruikt wordt die erg warm, zet wat uit en dan glijdt het allemaal niet meer zo vlotjes...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei P2I:

Bankje is goed in de incline positie. Plat is de opening te groot tussen de 2 bankdelen (had net hetzelfde voorheen)

dat krachtstation is goed en die lat pulldown ook, maar smeer de paal wat in. Als je ze gebruikt wordt die erg warm, zet wat uit en dan glijdt het allemaal niet meer zo vlotjes...

De spullen voelen wel degelijk aan. Bankje is van goede kwaliteit. Je merkt inderdaad dat plat de opening wel wat groot is. Voor home gym spullen is dit zeker niet slecht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fit:

De spullen voelen wel degelijk aan. Bankje is van goede kwaliteit. Je merkt inderdaad dat plat de opening wel wat groot is. Voor home gym spullen is dit zeker niet slecht.

Klopt, heel degelijk materiaal. Ik had vroeger dezelfde voor mn homegym :) daarom dat ik het weet :D

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei P2I:

Klopt, heel degelijk materiaal. Ik had vroeger dezelfde voor mn homegym :) daarom dat ik het weet :D

Ervaring met de powercage van dit merk? :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-3-2017 at 11:40 zei Fit:

Zo dat is zeker een gave home gym! Ik heb zojuist een nieuw bankje en een krachtstation besteld. Uitereraard zal ik hier fotos / video van plaatsen om te tonen hoe het word! Als iemand weet waar ik gave grote bodybuilding posters kan halen hoor ik het graag! :)

Op AlieExpress zijn ze vaak niet zo duur: https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170404022505&SearchText=Bodybuilding+poster;)
In ieder geval genoeg aanbod!

Ziet er steeds beter uit man. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Tomm95:

Op AlieExpress zijn ze vaak niet zo duur: https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170404022505&SearchText=Bodybuilding+poster;)
In ieder geval genoeg aanbod!

Ziet er steeds beter uit man. 

Thanks voor de tip daar had ik nog niet gezocht :D Jaja probeer het aardig uit te breiden. Volgende maand staan er weer een aantal dingen op de planning ook voor de andere kant van de zolder :o 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kleine update. Gisteren wat gratis spiegels via marktplaats opgehaald. Kon niet beter dan dit en gratis haha😀

IMG_20170412_075200.jpg

IMG_20170412_075143.jpg

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Tomm95:

Heel netjes, ziet er goed uit ;)

Thanks ben er ook zeer tevreden mee! Op momenten van weinig tijd ben ik nu ook eerder geneigd even thuis te sporten. Nog even andere halter schijven en een squat rek dan vind ik het mooi geweest. Misschien nog battle ropes :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf weinig ervaring met Battle Ropes omdat wij deze niet hebben bij de sportschool.
Hoor er wel goede verhalen over, hoe ervaar jij de oefeningen met de battle ropes?

Met een rek en schijven kan je inderdaad al een heel stuk komen!

Is de grond zelf niet wat kwetsbaar? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Tomm95:

Zelf weinig ervaring met Battle Ropes omdat wij deze niet hebben bij de sportschool.
Hoor er wel goede verhalen over, hoe ervaar jij de oefeningen met de battle ropes?

Met een rek en schijven kan je inderdaad al een heel stuk komen!

Is de grond zelf niet wat kwetsbaar? 

De grond is zeker kwetsbaar helaas, daarom niet too much. Maar goed als je de gewichten gewoon rustig neerlegt etc zal het allemaal wel prima gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei P2I:

Mooie home gym!

Thanks ! Het word wel wat :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er echt al heel mooi uit! Ga het zeker onthouden en hopelijk als voorbeeld kunnen gebruiken eens  ik ooit een eigen huis heb ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• SARM - Ligandrol - LGD-4033.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Ligandrol (wetenschappelijke benaming LGD-4033).
      Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
      Mannen: 10mg bij het ontbijt bijvoorbeeld.
      Vrouwen: 5mg per dag, ook bij het ontbijt gewoon.

Effecten:
      - Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
      - Ook zeer geschikt voor een hercompositie! (vetpercentage omlaag en spiermassa opbouwen)
      - Flinke toename van kracht en spiermassa.
      - Beste SARM om mee te bulken.
      - PERFECTE combinatie met S4 (Andarine)!
      - Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
      - Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
      - NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Maximale kuurlengte:
      12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
      Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
      Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
      Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!
    • SARM - Ostarine - MK-2866.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Ostarine (wetenschappelijke benaming MK-2866).
      Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
      Mannen: 25mg bij het ontbijt bijvoorbeeld.
      Vrouwen: start de eerste twee weken op 12,5mg per dag en als ze daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 25mg verhoogd worden.

Effecten:
      - Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
      - Helpt met pijnlijke gewrichten.
      - Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
      - Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
      - Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
      - Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
      - Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen wat tijdens sessies op de fiets of loopband.
      - NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Maximale kuurlengte:          
      12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
      Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
      Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
      Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen!  
  • Sponsors