Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Favoriete oefening?

Recommended Posts

Wat is jou favoriete oefening?

 

Iedereen heeft het wel, een oefening waar je beter in bent / leuker vind dan alle andere oefeningen. Bijvoorbeeld omdat je hier een grotere pomp of voldoening van krijgt. Wat is jou favoriete oefening?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zelf doe ik graag de seated cable row en altijd even vasthouden. Als ik mn rugspieren voel opspannen, vind ik zalig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minuten geleden zei P2I:

Zelf doe ik graag de seated cable row en altijd even vasthouden. Als ik mn rugspieren voel opspannen, vind ik zalig!

 

Zelf hou ik erg van cable flyes, en dan piramide set heerlijk :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden zei Fit:

een grotere pomp

daar is ie weer :D, de pomp

 

de leukste oefening op dit moment zijn voor mij toch wel chin ups, gevolgd door deadlifts

voor de rest zijn oefeningen voor de benen voor mij horror ( op de deadlifts na dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 29-7-2016 at 07:45 zei P2I:

Benen vind ik net fantastisch! 

 

ik ga straks nog ff fantastisch benen trainen, ik heb het geloof is al eens meer gezegd hier;

benen trainen is lastig, het is vervelend en het doet zeer, maar ik sleep mezelf er wel doorheen hoor, vanavond weer zielig op de bank zitten met mn zere benen :S

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vandaag leg day, niet mijn favoriet maar gaat altijd prima :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors