Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Favoriete oefening?

Recommended Posts

Wat is jou favoriete oefening?

 

Iedereen heeft het wel, een oefening waar je beter in bent / leuker vind dan alle andere oefeningen. Bijvoorbeeld omdat je hier een grotere pomp of voldoening van krijgt. Wat is jou favoriete oefening?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zelf doe ik graag de seated cable row en altijd even vasthouden. Als ik mn rugspieren voel opspannen, vind ik zalig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minuten geleden zei P2I:

Zelf doe ik graag de seated cable row en altijd even vasthouden. Als ik mn rugspieren voel opspannen, vind ik zalig!

 

Zelf hou ik erg van cable flyes, en dan piramide set heerlijk :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden zei Fit:

een grotere pomp

daar is ie weer :D, de pomp

 

de leukste oefening op dit moment zijn voor mij toch wel chin ups, gevolgd door deadlifts

voor de rest zijn oefeningen voor de benen voor mij horror ( op de deadlifts na dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 29-7-2016 at 07:45 zei P2I:

Benen vind ik net fantastisch! 

 

ik ga straks nog ff fantastisch benen trainen, ik heb het geloof is al eens meer gezegd hier;

benen trainen is lastig, het is vervelend en het doet zeer, maar ik sleep mezelf er wel doorheen hoor, vanavond weer zielig op de bank zitten met mn zere benen :S

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vandaag leg day, niet mijn favoriet maar gaat altijd prima :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors