Advertentie:



Sign in to follow this  
Ron 101

FF voorstellen...

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben een man van 34 jaar jong en na 15 jaar verwaarlozing van lichaam en geest

sinds  een maand terug volop aan de slag met fitness en het bijhorende dieet.

 

Groeten,:D

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

10 uur geleden zei Ron 101:

Hallo,

 

Ik ben een man van 34 jaar jong en na 15 jaar verwaarlozing van lichaam en geest

sinds  een maand terug volop aan de slag met fitness en het bijhorende dieet.

 

Groeten,:D

 

 

 

 

 

Welkom op het forum Ron! Wat zijn je nieuwe doelen? :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je !

 

M'n doelen:

 

-Terug een redelijk niveau van fitheid.

-Terug blikken van dames krijgen aan het strand. ;) 

 Dat is het ongeveer....

 

Ik was geen onverdienstelijk sprinter in m'n jonge jaren en heb dus een groot percentage Type II spieren.

Hetgeen het niet moeilijk maakt om spieren op te bouwen, maar wel om een hoger aantal reps te doen en van cardio ben ik ook geen fan....

Tot dus ver ben ik 2 kg aangekomen (ik zeg spieren en daar blijf ik bij!)

Geen idee of er specifiek programma's bestaan voor mijn type bouw, dus tips zijn zeker welkom.

 

Groeten

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om tot een redelijk niveau van fitheid te komen, zal je toch een beetje cardio moeten doen. Dit kan dmv HIIT sprint workouts ook. Daar zal je dan hopelijk geen hekel aan hebben :)

 

de hogere reps zijn goed voor een pomp te krijgen, maar niet nodig om af te vallen of spieren aan te zetten.

 Probeer eerst in de 6-8 rep range te werken. 

 

Wat is jou type bouw? ( ecto- endo- mesomorph?)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Ron, eerst en vooral welkom hier.

Ik ben ook van mening dat je je lekkerder gaat voelen met High Intensity Interval Training (HIIT). De korte en explosieve sessies liggen in lijn met wat je vroeger hebt gedaan. Je gaat er bovendien een hogere naverbranding van ontwikkelen wat ten goede komt van je vetpercentage.

Trainen met zware gewichten gaat je ook beter liggen aangezien je gezegend bent met een hoger aantal type ll spiervezels. Wanneer je wil streven naar een optimale gespierdheid dan ga je toch moeten proberen om hogere reps (lager gewicht) in te lassen in je programma.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei P2I:

Om tot een redelijk niveau van fitheid te komen, zal je toch een beetje cardio moeten doen. Dit kan dmv HIIT sprint workouts ook. Daar zal je dan hopelijk geen hekel aan hebben :)

 

de hogere reps zijn goed voor een pomp te krijgen, maar niet nodig om af te vallen of spieren aan te zetten.

 Probeer eerst in de 6-8 rep range te werken. 

 

Wat is jou type bouw? ( ecto- endo- mesomorph?)

Tot nu doe ik 45-60 minuten cardio, 6x per week al is het toch niet m'n favoriete bezigheid...

Ik kijk ns rond op het forum voor HIIT voor beginners, dank je.

Pomp en verzuring is niet zo moeilijk, ik doe gewoon meer sets met minder reps (nu rond de 8 met 8- 15 kg dumbells en veel met lichaamsgewicht, push-ups, pull-ups e.d.)

 

Type mesomorph

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus, ff kleine update, sinds eind juli tot nu lichaamsvet percentage van 15.5 naar 10.3 (7-puntsmeting).

Gewicht blijft al geruime tijd hetzelfde, dus dat is best ok. 

Bloeddruk gezakt van 18/12 (! echt waar O.o ) naar 12/7.

8-pack begint zichtbaar te worden.

 

Leg press: 160kg x11 , 4 sets 

Pec fly: +100kg x11, 4 sets

bicep curls: 30kg x11,  3breed, 3middel, 3 smalle grip

triceps extension: +60kg x11, 4 sets 

crunch (machine): +50kg x11, 3links, 3rechts, 3midden, + 60x op de mat

Pull-ups: 10x 3 sets 

Lat pull down (machine): 60kg x11 per kant 3sets,+ 1 set 40 kg

 

Geen pr's op bench (doe ik echt weinig en ik kan geen setje doen met meer dan 50kg)

Geen squat pr, versleten knieën

Dead lift doe ik ook niet veel, mr 100kg gaat best vlot

 

10 km lopen op 1 uur (ben nog steeds roker helaas)

En ik heb nog steeds een enorme hekel aan hiit-training.... ;) 

Ik hoop in de komende maanden alles wat consistenter te krijgen en minder reps en meer gewicht te gebruiken.

Ik train nu 6 dagen per week als het werk het toelaat en ben best tevreden met de resultaten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuten geleden zei Peter Wouters:

 

Heb je daar medicatie voor gebruikt? In ieder geval wel indrukwekkend hoor.

Geen medicatie meer, gebruikte tot voor 3 maanden vasexten en nobiten (al 2 jaar), nu compleet niets meer, enkel dieet, fitness en weinig alcohol, dokter was erg verrast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik kom hier even in, en allereerst @Peter Wouters hele goede info. Ik denk dat jij en @Fit heel goed geprobeerd hebben uit te leggen dat dit probleem hoogstwaarschijnlijk bij dieet zit. Als men dan niet wilt luisteren en dan nog dingen wil gaan doen, kunnen we daar niets meer aan doen.   Als er vragen zijn van de kant van hormonen, kunnen we eens een flinke skypesessie hebben @Kameleon. Als je daar interesse in hebt. Er zitten namelijk wel serieus downsides aan met je hormonen fucken op het moment dat prostaatkanker een issue is. (Ze zijn namelijk vaak vrij zeker van dat prostaatkanker een hormoon gedreven kankersoort is. En dan zou je dus van alles weer aanwakkeren op het moment dat je Clomid of zelfs TRT neemt.)   Dit kunnen we samen uitzoeken, want zoals je je beschrijft, voel je je mega kut. MAAR iedereen hier wil je graag helpen zoals je merkt. Het begin zit denk ik absoluut bij het eten van koolhydraten en vetten. Die dieetkeuze is ronduit stom, als ik hard mag zijn   Als je wilt skypen hierover, kan dat. Dan stuur me ff een berichtje met je skype account erin   Groeten!
    •   Hey Snowfever,   LGD wil je op 10mg per dag. 5mg is meer geschikt voor vrouwen. De ideale duur van een SARMs kuur is 12 weken, de reden hiervoor is dat het allemaal net lekker ff gaat werken op week 5-6 en dan heb je dus nog maar eventje over als je 8 weken doet, waar je met 12 weken nog 6 weken gains over hebt!   SARMs zijn subtiel in hun gains, dus ineens ENORM worden doe je niet. Ik denk dat voor jouw doel LGD-4033 voor 12 weken heel leuk is en dat je er heel blij mee zult zijn qua wat het je brengt in resultaten!   Ik zal je even een berichtje doen ook. Groeten!
    • Hallo Shorty,   Hier ook wel interesse in een betrouwbaar adres voor sarms. Mijn doel is om net wat strakker te worden en niet zo zeer enorm te groeien. Zou een 5-6 mg kuur voor 8-10 weken LGD 4033 hier zinvol zijn? Heb het gevoel dat ik wat stil sta qua training, dus zou ook mooi zijn om wat meer kracht te winnen.    Stats: 42 jr. 77kg 1,79m.  
  • Sponsors