Advertentie:

marijn1982

even voorstellen

Recommended Posts

hoi allemaal 

ik ben marijn 33 jaar uit amersfoort.

vind het leuk discussies te volgen en ervaringen uit te wisselen.

Ik sport nu 2 jaar heb er enorm veel plezier in heb om mijn kennis iets te verbreden de opleiding fitness  instructeur gehaald dit jaar.

ik ben 170 en mijn vet percentage is op dit moment 10%

mijn doel voor de komende periode is om aan te komen in spiermassa.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 14-8-2016 at 09:34 zei marijn1982:

hoi allemaal 

ik ben marijn 33 jaar uit amersfoort.

vind het leuk discussies te volgen en ervaringen uit te wisselen.

Ik sport nu 2 jaar heb er enorm veel plezier in heb om mijn kennis iets te verbreden de opleiding fitness  instructeur gehaald dit jaar.

ik ben 170 en mijn vet percentage is op dit moment 10%

mijn doel voor de komende periode is om aan te komen in spiermassa.

 

 

Welkom op het forum Marijn!

 

Succes met je doelen en als je vragen hebt let us know :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei klasens:

10%, netjes hoor ! 

Ben we wel blij mee maar het mag van mij wel wat voller allemaal iets meer massa_20160602_155401.thumb.JPG.94e401ec3c933

_20160519_195841.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer terug van weg geweest was even de motivatie kwijt heb de draad weer opgepakt kom eindelijk wat aan dus  nu ff doorzetten 

IMG_20161201_135315.jpg

2016-12-01_14.50.22.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minuten geleden zei Ron 101:

Je staat scherp, mooi resultaat!!! voortdoen zou ik zeggen!

Hoi Ron ga zeker door op naar de 70kg dat is mijn doel

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trainen ging lekker nu een schouder blessure ff rustig aan gaan doen maar ff een kleine update iemand tips om die schouders weer op gang te krijgen er zaten een aantal triger points hebben er tape op gedaan en hard gebaseerd moet ik nu wel of nie door draaien,  ?   

IMG_20161215_231229.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opletten met de schouders en niet direct trainen. Ze worden mee getraind bij verschillende oefeningen en daarbij laten. Wel bvb face pulls doen e.d. Omdat deze goed zijn voor bvb de rotary cuff. losmakende oefeningen kan je wel gaan doen, maar licht in gewicht.

als je bvb upright rows gaat doen, zeker je handen niet boven je schouders brengen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Zo, ik ben echt asociaal goed en lekker uit eten geweest. Mijn ouders wisten verder niet hoe of wat en ikzelf ook niet en het was echt top geregeld. Bij binnenkomst direct de eigenaar die naar ons toekwam om even hallo te zeggen en drankjes brengen.   Vervolgens een koude visschaal met garnalen, zalm, paling en forel (stokbroodjes en etc erbij natuurlijk). Vervolgens een warme schaal met mosselen, gebakken gamba's en gefrituurde garnalen. Daarna een visschaal met gebakken zalm, forel, sliptong en ....... nog twee dingen waarvan ik niet meer weet wat het was. Lekkere groenten en aardappel soorten erbij en rauwkost salade. En als toetje ijs met warme chocolade likuur en vruchten. Uiteraard heerlijk kopje koffie en alles aan drinken tussendoor. Tussendoor de chefkok die even vertelde hoe of wat en of er nog dingen extra bij moesten komen of iets.    Ja dit was wel erg geslaagd en een goede verrassing.     
    • Meen te verstaan uit het artikel dat 2x full body training in de week nog altijd beter is dan 1x per week een spiergroep aanpakken in een split routine. Zo is de groei bij 3x per week full body nog groter. Nu wat niet uit het artikel blijkt is hoe nefast te weinig rust respecteren tussen full body routine is voor het herstel van spieren, pezen, ligamenten ... en dit voor 40 plussers. Weet dat voor 50 plussers minstens 2 dagen rust voorzien moeten worden tussen de trainingsdagen bij full body. Over de ideale traininggfrequentie voor 40 plussers heb ik nergens info gevonden. Achterliggende reden dat ik dit graag wil weten is dat ik deze week ondervond dat mijn golfelleboog heet aanvoelde na de training en eigenlijk constant. Nu deze golfelleboog speelt mij al 12 jaar regelmatig parten maar nu speelt hij deze week weer op. Geen noemenswaardige pijn maar wat heet aanvoelend. Nu spelen er 2 mogelijkheden:  hier wat doorheen trainen of trainingsfrequentie van 3 naar 2x per week laten zakken.   Heb nu een interessante link gevonden die alle elementen goed weergeeft ivm  rust en spiergroei bij 40 plussers   https://fitguide.nl/bodybuilding/trainen-en-herstel-met-veertig-plus/    
    • Menno Henselmans schreef hierover een interessant artikel. https://mennohenselmans.com/high-resistance-training-frequency-enhances-muscle-thickness-resistance-trained-men/
  • Sponsors