Advertentie:



marijn1982

even voorstellen

Recommended Posts

hoi allemaal 

ik ben marijn 33 jaar uit amersfoort.

vind het leuk discussies te volgen en ervaringen uit te wisselen.

Ik sport nu 2 jaar heb er enorm veel plezier in heb om mijn kennis iets te verbreden de opleiding fitness  instructeur gehaald dit jaar.

ik ben 170 en mijn vet percentage is op dit moment 10%

mijn doel voor de komende periode is om aan te komen in spiermassa.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 14-8-2016 at 09:34 zei marijn1982:

hoi allemaal 

ik ben marijn 33 jaar uit amersfoort.

vind het leuk discussies te volgen en ervaringen uit te wisselen.

Ik sport nu 2 jaar heb er enorm veel plezier in heb om mijn kennis iets te verbreden de opleiding fitness  instructeur gehaald dit jaar.

ik ben 170 en mijn vet percentage is op dit moment 10%

mijn doel voor de komende periode is om aan te komen in spiermassa.

 

 

Welkom op het forum Marijn!

 

Succes met je doelen en als je vragen hebt let us know :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei klasens:

10%, netjes hoor ! 

Ben we wel blij mee maar het mag van mij wel wat voller allemaal iets meer massa

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer terug van weg geweest was even de motivatie kwijt heb de draad weer opgepakt kom eindelijk wat aan dus  nu ff doorzetten 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minuten geleden zei Ron 101:

Je staat scherp, mooi resultaat!!! voortdoen zou ik zeggen!

Hoi Ron ga zeker door op naar de 70kg dat is mijn doel

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trainen ging lekker nu een schouder blessure ff rustig aan gaan doen maar ff een kleine update iemand tips om die schouders weer op gang te krijgen er zaten een aantal triger points hebben er tape op gedaan en hard gebaseerd moet ik nu wel of nie door draaien,  ?   

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opletten met de schouders en niet direct trainen. Ze worden mee getraind bij verschillende oefeningen en daarbij laten. Wel bvb face pulls doen e.d. Omdat deze goed zijn voor bvb de rotary cuff. losmakende oefeningen kan je wel gaan doen, maar licht in gewicht.

als je bvb upright rows gaat doen, zeker je handen niet boven je schouders brengen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
    • Ik ga even de contrarian uithangen met onderstaande link die ik vond met Brad Schoenfeld. De triceps zijn aangehecht aan de Ulna. Voel maar eens aan het uitstekende knobbeltje aan je elleboog. Daar zit de tricep aangehecht. Terwijl je daar voelt roteer je pols dan eens. Beweegt die aanhechting van plaats? Nee, alleen de spieren van de voorarm bewegen. Dus, ik denk dat het geen enkele toegevoegde waarde heeft. https://twitter.com/BradSchoenfeld/status/676034580789501953  
    • I am starting an Ostarine cycle (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT?
  • Sponsors