Advertentie:

Robert1973

Gratis af te halen: Wei - eiwit poeder en gemalen kokos

Recommended Posts

Hoi. Ik heb recent een pot wei - eiwit gekocht van Bodyenfitshop. De poeder heeft een neutrale smaak. Ik stop ermee omdat ik op een andere manier mijn eiwit binnen wil halen.
Als je in de buurt van Amstelveen (of Ermelo/Harderwijk) woont of werkt, of een eindje wil rijden, dan mag je het zo meenemen. Hetzelfde geldt voor twee volle zakken gemalen kokos. Wie het eerst komt....

Edited by Robert1973
Aanvulling

Advertentie:

Bedankt voor het aanbod! :)

Helaas woon ik een beetje ver haha!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Het is in 1 woord gewoon verschrikkelijk. Ik word hier ontzettend lui van pff...
    • Verdomme jongens, ik wordt hier stapelgek van... gore kutzooi is het in dit land op het moment...   En ik ben FUCKING JALOERS op de foto's die @Dwb stuurt... had ik maar een privé gym thuis...
    • Hoi,

Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.
  • Sponsors