Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Heb je een goede suggestie voor het forum?

Recommended Posts

Heb je een goed idee om het forum nog leuker / beter te maken? Laat het mij weten en ik zal kijken of wij dit toe kunnen voegen aan het forum! 

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• DMHA is (voor nu) nog legaal. Je durft wel joh, in deze tijd een bedrijf openen   Het is je gegund, HEEL veel succes! Wij zouden graag allemaal een sample hebben, nog NOOIT heb ik een lekkere pre-workout gehad. Ik vond ze allemaal zo goor dat ik ze letterlijk allemaal weg heb geknikkerd en al 6 jaar geen andere geprobeerd heb.   Mijn preworkout motivatie is op het moment... het hoofd van Hugo de Jonge op een mooi bord, gegarneerd met een krakende salade met zachte dressing van honing-mosterd en natuurlijk een appel in zijn bek. Dat motiveert me ZO op het moment.   
    • https://sportscholenopen.petities.nl   2500 personen hebben em al getekend jongens en meisjes, heb em maar getekend, want ik ben de wanhoop nabij.   Groeten!!
    • Nederland heeft al jaren geen pre-workout meer die een goede kick geeft. 
      Daarom besloten ik en m'n goede maat Victor dit merk op te zetten om krachtige pre-workout weer terug te brengen naar Nederland! 
      Deze pre-workout bevat als enige van heel Nederland DMHA wat de sterkste legale kracht booster is.
      Als je interesse hebt laat het me weten dan zal ik je korting geven wanneer we lanceren.   Groeten,
      Amir en Victor 
  • Sponsors