Advertentie:

P2I

Mijn eigen transformatie

Recommended Posts

 

Ook mijn persoonlijke progressie foto posten.

vanaf vandaag ook terug begonnen met clean bulken. Dus hopelijk enkele mooie foto's binnen enkele weken / maanden.

maar voor nu: -46 kg en -21% vet

image.jpeg.9394f30d56b90ed28755c8377d00e

 

grtz

P2I

BE PROUD - BE UNSTOPPABLE

 

Edited by P2I
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

7 minuten geleden zei P2I:

 

Ook mijn persoonlijke progressie foto posten.

vanaf vandaag ook terug begonnen met clean bulken. Dus hopelijk enkele mooie foto's binnen enkele weken / maanden.

maar voor nu: -46 kg en -21% vet

image.jpeg.9394f30d56b90ed28755c8377d00e

 

grtz

P2I

BE PROUD - BE UNSTOPPABLE

 

 

Netjes man keep the hard work going!

 

Was hier stiekem wel benieuwd naar ook haha :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) zo kan je er toch een gezicht op plaatsen :)

en bedankt!

Edited by P2I

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is natuurlijk al  +1 als je je klanten zo een foto kan laten zien,

erg goed gedaan, hoe lang heb je over die 46 kg gedaan?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de nodige korte bulk momenten ertussen en soms moeten stoppen wegens ziek zijn enzo, ongeveer 2 jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even opvolgen.

gewicht is momenteel ongeveer 3 kg hoger sinds de start van mn clean-bulk.

maar mn vetpercentage is nog omlaag. Vandaag gemeten en we zijn er eindelijk ;)

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt.

ondertussen even een beetje gebulkt. Nu terug bezig met de calorieen te verlagen.

ik werd te fluffy :D

IMG_4091.JPG.1f5e9375fb1e28101a10bcab9bf

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei Peter Wouters:

Ziet er nochtans zeer strak uit.

Bedankt! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een progressie foto :)

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben even wat aan het testen geweest. In hoeverre iemand die al lang traint, of die ook nog steeds spiermassa kan aankomen tijdens het cutten. En wat zitten experimenteren met nieuwe trainingen en macro verhoudingen.

en het werkt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je transformatie is echt bewonderenswaardig! Het enige dat ik nog kan zeggen is, keep it up! :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Jolien:

Je transformatie is echt bewonderenswaardig! Het enige dat ik nog kan zeggen is, keep it up! :)

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff een update om het wat levendig te houden.

zelf heb ik geen ambitie om 6-7% vet te hebben. Ik vind dit zelf niet mooi en geniet teveel van het leven. Ik eet graag mn carbs en cheatmeals en moet me nergens voor inhouden zolang je gezond leert omgaan ermee.

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remember to never give up!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOOOOW! echt een enorm verschil!

Mag je echt geweldig trots op zijn! B|

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Jolien:

WOOOOW! echt een enorm verschil!

Mag je echt geweldig trots op zijn! B|

Bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen 1,5 maand bezig met reverse dieting en leanbulk.

ondertussen 5kg aangekomen en de baby-abs zijn nog steeds zichtbaar.

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors