Advertentie:

P2I

Mijn eigen transformatie

Recommended Posts

 

Ook mijn persoonlijke progressie foto posten.

vanaf vandaag ook terug begonnen met clean bulken. Dus hopelijk enkele mooie foto's binnen enkele weken / maanden.

maar voor nu: -46 kg en -21% vet

image.jpeg.9394f30d56b90ed28755c8377d00e

 

grtz

P2I

BE PROUD - BE UNSTOPPABLE

 

Edited by P2I
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

7 minuten geleden zei P2I:

 

Ook mijn persoonlijke progressie foto posten.

vanaf vandaag ook terug begonnen met clean bulken. Dus hopelijk enkele mooie foto's binnen enkele weken / maanden.

maar voor nu: -46 kg en -21% vet

image.jpeg.9394f30d56b90ed28755c8377d00e

 

grtz

P2I

BE PROUD - BE UNSTOPPABLE

 

 

Netjes man keep the hard work going!

 

Was hier stiekem wel benieuwd naar ook haha :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) zo kan je er toch een gezicht op plaatsen :)

en bedankt!

Edited by P2I

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is natuurlijk al  +1 als je je klanten zo een foto kan laten zien,

erg goed gedaan, hoe lang heb je over die 46 kg gedaan?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de nodige korte bulk momenten ertussen en soms moeten stoppen wegens ziek zijn enzo, ongeveer 2 jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even opvolgen.

gewicht is momenteel ongeveer 3 kg hoger sinds de start van mn clean-bulk.

maar mn vetpercentage is nog omlaag. Vandaag gemeten en we zijn er eindelijk ;)

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt.

ondertussen even een beetje gebulkt. Nu terug bezig met de calorieen te verlagen.

ik werd te fluffy :D

IMG_4091.JPG.1f5e9375fb1e28101a10bcab9bf

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei Peter Wouters:

Ziet er nochtans zeer strak uit.

Bedankt! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een progressie foto :)

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben even wat aan het testen geweest. In hoeverre iemand die al lang traint, of die ook nog steeds spiermassa kan aankomen tijdens het cutten. En wat zitten experimenteren met nieuwe trainingen en macro verhoudingen.

en het werkt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je transformatie is echt bewonderenswaardig! Het enige dat ik nog kan zeggen is, keep it up! :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Jolien:

Je transformatie is echt bewonderenswaardig! Het enige dat ik nog kan zeggen is, keep it up! :)

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff een update om het wat levendig te houden.

zelf heb ik geen ambitie om 6-7% vet te hebben. Ik vind dit zelf niet mooi en geniet teveel van het leven. Ik eet graag mn carbs en cheatmeals en moet me nergens voor inhouden zolang je gezond leert omgaan ermee.

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remember to never give up!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOOOOW! echt een enorm verschil!

Mag je echt geweldig trots op zijn! B|

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Jolien:

WOOOOW! echt een enorm verschil!

Mag je echt geweldig trots op zijn! B|

Bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen 1,5 maand bezig met reverse dieting en leanbulk.

ondertussen 5kg aangekomen en de baby-abs zijn nog steeds zichtbaar.

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors