Advertentie:

P2I

Mijn eigen transformatie

Recommended Posts

 

Ook mijn persoonlijke progressie foto posten.

vanaf vandaag ook terug begonnen met clean bulken. Dus hopelijk enkele mooie foto's binnen enkele weken / maanden.

maar voor nu: -46 kg en -21% vet

image.jpeg.9394f30d56b90ed28755c8377d00e

 

grtz

P2I

BE PROUD - BE UNSTOPPABLE

 

Edited by P2I
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

7 minuten geleden zei P2I:

 

Ook mijn persoonlijke progressie foto posten.

vanaf vandaag ook terug begonnen met clean bulken. Dus hopelijk enkele mooie foto's binnen enkele weken / maanden.

maar voor nu: -46 kg en -21% vet

image.jpeg.9394f30d56b90ed28755c8377d00e

 

grtz

P2I

BE PROUD - BE UNSTOPPABLE

 

 

Netjes man keep the hard work going!

 

Was hier stiekem wel benieuwd naar ook haha :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) zo kan je er toch een gezicht op plaatsen :)

en bedankt!

Edited by P2I

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is natuurlijk al  +1 als je je klanten zo een foto kan laten zien,

erg goed gedaan, hoe lang heb je over die 46 kg gedaan?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de nodige korte bulk momenten ertussen en soms moeten stoppen wegens ziek zijn enzo, ongeveer 2 jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even opvolgen.

gewicht is momenteel ongeveer 3 kg hoger sinds de start van mn clean-bulk.

maar mn vetpercentage is nog omlaag. Vandaag gemeten en we zijn er eindelijk ;)

image.thumb.jpeg.bbd438bfd000cec6ea916da

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt.

ondertussen even een beetje gebulkt. Nu terug bezig met de calorieen te verlagen.

ik werd te fluffy :D

IMG_4091.JPG.1f5e9375fb1e28101a10bcab9bf

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei Peter Wouters:

Ziet er nochtans zeer strak uit.

Bedankt! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben even wat aan het testen geweest. In hoeverre iemand die al lang traint, of die ook nog steeds spiermassa kan aankomen tijdens het cutten. En wat zitten experimenteren met nieuwe trainingen en macro verhoudingen.

en het werkt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je transformatie is echt bewonderenswaardig! Het enige dat ik nog kan zeggen is, keep it up! :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Jolien:

Je transformatie is echt bewonderenswaardig! Het enige dat ik nog kan zeggen is, keep it up! :)

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff een update om het wat levendig te houden.

zelf heb ik geen ambitie om 6-7% vet te hebben. Ik vind dit zelf niet mooi en geniet teveel van het leven. Ik eet graag mn carbs en cheatmeals en moet me nergens voor inhouden zolang je gezond leert omgaan ermee.

 

1489177609373.thumb.jpeg.cfdc7558a16206f

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOOOOW! echt een enorm verschil!

Mag je echt geweldig trots op zijn! B|

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Jolien:

WOOOOW! echt een enorm verschil!

Mag je echt geweldig trots op zijn! B|

Bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen 1,5 maand bezig met reverse dieting en leanbulk.

ondertussen 5kg aangekomen en de baby-abs zijn nog steeds zichtbaar.

 

IMG_5679.thumb.JPG.ae70f8c8333450683f4677515f012d05.JPGIMG_5681.thumb.JPG.cc2910479a4c9f7969dacbff79e8a0e8.JPG

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Neen geen powerlifting voor mij Probeer als oudere knar alles wat op te krikken, minder vet rond mijn lijf en als het mee valt mij goed te voelen en er goed uit te zien. Squatten doe ik niet met bar in mijn nek hoor, mijn balans is niet het sterkste punt. Doe voorlopig nog goblet squat, dumbelletje in mijn handen. Box squat lijkt me zeker later interessant. Deadliften misschien dan maar skippen. Is Romanian deadlift met nadruk op hamstrings wel iets ? Wil mijn miezerige hamstrings terug wat leven in blazen en weet niet of fat lukt me lying legg curls. Lunges zou buiten quads ook hamstrings aanspreken. Wat lijkt jou het beste rekening houdend dat ik wel full body train hé.   Groeten
    •   Je zegt het precies goed. Kracht? Zeker. Spiergroei? Noppes.   De reden dat ik train is bodybuilding en geen powerlifting. Als je traint voor wat afvallen en algehele gezondheid, blijf dan weg bij ZWAAR trainen. Daar komt gegarandeerd klotezooi van.   Kies gewichten die passen bij reps die je kunt doen van 10 tot 15. En die 15e moet echt een gevecht zijn om die netjes uit te voeren. Geldt voor elke oefening. Dan zul je zien dat je gains zal maken zonder blessures.   In plaats van benchpress pak je 3 sets extra incline fly's of zelfs decline fly's. In plaats van squats pak je dumbbell box squats of zelfs een legpress (wel netjes 90 graden of iets verder die knietjes). Dan zijn die oefeningen PERFECT
    •   Tja, omdat bij deadlift  zowat de hele achterkant van het lichaam zou aangesproken worden: lats, traps, erector spinae, hamstrings ... Is wel blessuregevoelige oefening maar probeer ze perfect uit te voeren. Dacht juist dat ze de functionele kracht zou verbeteren. Shoot me if i am wrong.  
  • Sponsors