Advertentie:



Sign in to follow this  
Peter Wouters

Zelfbouw half rack

Recommended Posts

Ik heb met dit warme weekend aan het knutselen geweest. De idee was om aan de bestaande pull up bar een half rack te bevestigen die snel te bevestigen is en vervolgens ook te demonteren. Het resultaat lijkt wat primitief maar is enorm sterk en zeer functioneel. De bovenzijde schuift over de pull up bar en wordt met klitband gefixeerd. De haken zijn van roestvrij staal en zijn met stevige bouten verankerd. In de toekomst wil ik er nog een opplooibaar safety bar bijmaken.

Misschien kan iemand er een idee uit puren. Het hele geval koste me ongeveer 60€

 

 

 

 

DSC04129.JPG

DSC04130.JPG

DSC04131.JPG

DSC04134.JPG

DSC04136.JPG

DSC04137.JPG

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Top! Leuk om te zien die creativiteit. Trainen hoeft duidelijk niet duur te zijn. No gym = no problem

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit er echt heel gaaf uit zien, leuk idee voor m'n zolder van de winter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou persoonlijk eerst gaan cutten ivm je vetpercentage. Richting de 10/11% cutten en dan beginnen met een bulk. Zo heb je een prima basis om 4-5 maanden te gaan bulken.  Zou je eventueel je trainingschema kunnen posten?    Ik ben zelf geen voorstander van cardio naast krachttraining. Ik merk dat als ik cut dit mijn herstel in de weg zit en daardoor minder presteer met krachttraining. Ik wandel dagelijks wel veel om toch extra kcal te verbranden.   Verder wat al gemeld word zorg dat je voeding in orde is en je slaap ook goed is, dit word enorm onderschat door veel mensen. 

    • Je slaat de spijker op zijn kop Geert. HIIT heeft geen ''extra zin'' als je wilt cutten of ''afvallen'' in de simpele volksmond.... Dan dien je alleen simpelweg minder kcal in te nemen dan dat je verbrandt. En dan kan je dat op 2 manieren doen:

      1. De vork/lepel neerleggen en minder eten.
      2. Of dus meer kcal verbranden en exact hetzelfde blijven eten.

      Beiden zullen ervoor zorgen dat je in een calorie ''min'' komt te zitten en DAARDOOR val je af. 

      Beiden tegelijk kan natuurlijk ook, dat zal het verder versnellen. Simpel hoofdrekenen is het eigenlijk.
    • Nog een aanvulling op wat Hansie zei. Probeer cardio en krachttraining toch op aparte dagen te doen. Dit schijnt beter te werken voor vetverlies. Wat het mechanisme hierachter is weet ik niet.
  • Sponsors