Advertentie:

Peter Wouters

Zelfbouw half rack

Recommended Posts

Ik heb met dit warme weekend aan het knutselen geweest. De idee was om aan de bestaande pull up bar een half rack te bevestigen die snel te bevestigen is en vervolgens ook te demonteren. Het resultaat lijkt wat primitief maar is enorm sterk en zeer functioneel. De bovenzijde schuift over de pull up bar en wordt met klitband gefixeerd. De haken zijn van roestvrij staal en zijn met stevige bouten verankerd. In de toekomst wil ik er nog een opplooibaar safety bar bijmaken.

Misschien kan iemand er een idee uit puren. Het hele geval koste me ongeveer 60€

 

 

 

 

DSC04129.JPG

DSC04130.JPG

DSC04131.JPG

DSC04134.JPG

DSC04136.JPG

DSC04137.JPG

  • Upvote 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Top! Leuk om te zien die creativiteit. Trainen hoeft duidelijk niet duur te zijn. No gym = no problem

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dit er echt heel gaaf uit zien, leuk idee voor m'n zolder van de winter :D

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
    •   Ik zit nu aan een tempo van 100 gr per dag. Dat is -700 kcal per dag. Ik had gelezen dat je best maximaal 1% per week telt. Dus dat klopt ongeveer.   Is dat te snel ?    
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition