Advertentie Bodyengymshop
Fit

Wie traint wat vandaag?

50 berichten in deze discussie

Net ook eens opgezocht en mits training zou het 1RM gewicht voor mijn gewicht 157,5kg zijn. Way to go! :D

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Enkel HIIT gedaan vandaag. 

mooie prestatie @Jolien. Meer dan je eigen gewichts squatten is een hele ervaring.

met squatten zelf ga ik persoonlijk nooit richting die 1RM. Te veel stress op je onderrug en dan kan er te veel fout gaan. (Idem bij deadlifts btw)

@Fit hoe diep is je cut nu? Want dat is een hele mooie prestatie! Op naar de 3 platen zou ik zeggen :)

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei P2I:

Enkel HIIT gedaan vandaag. 

mooie prestatie @Jolien. Meer dan je eigen gewichts squatten is een hele ervaring.

met squatten zelf ga ik persoonlijk nooit richting die 1RM. Te veel stress op je onderrug en dan kan er te veel fout gaan. (Idem bij deadlifts btw)

@Fit hoe diep is je cut nu? Want dat is een hele mooie prestatie! Op naar de 3 platen zou ik zeggen :)

Zit momenteel op 11% 82.4kg. Doel is zo ver mogelijk onder de 10 maar niet onder de 80kg komen.

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Chestday + 300 kcal cardio.

De rest is helaas nog herstellende.

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Natural Elites:

Dat is een prima training toch :) 

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

1 uur geleden zei Natural Elites:

oei, herstellende van vorige training? Hopelijk geen blessure!

bewerkt door Jolien
0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh nee hoor, vanwege men cut merk je toch wel dat je trager hersteld.

Summer is coming :P

12 minuten geleden zei Fit:

Dat is een prima training toch :) 

Is idd niks mis mee, toch merk ik aan mezelf dat 1 spiergroep per dag geen volwaardige training is voor mezelf in mijn gedachten.

Volledig onterecht i know. Waarschijnlijk omdat ik al 14 jaar minstens 2 spiergroepen per dag doe.

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Natural Elites:

Oh nee hoor, vanwege men cut merk je toch wel dat je trager hersteld.

Summer is coming :P

Is idd niks mis mee, toch merk ik aan mezelf dat 1 spiergroep per dag geen volwaardige training is voor mezelf in mijn gedachten.

Volledig onterecht i know. Waarschijnlijk omdat ik al 14 jaar minstens 2 spiergroepen per dag doe.

chanceke! :D

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe diep in calorieen zit je? Ik heb nooit eerder ervaren dat je niet op tijd herstelt. Als het langer dan 3 dagen duurt om te herstellen zit je te laag in calorieën.

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rond de 400kcals. Ik track men macros niet in het begin van men cut. Genoeg ervaring om dit te kunnen schatten. Onder de 10% vet ga ik op schema. heb 3dagen split, borst voelde nog te vermoeid, dus die komt vandaag. jeeej :P

9 minuten geleden zei Natural Elites:

Rond de 400kcals. Ik track men macros niet in het begin van men cut. Genoeg ervaring om dit te kunnen schatten. Onder de 10% vet ga ik op schema. heb 3dagen split, borst voelde nog te vermoeid, dus die komt vandaag. jeeej :P

ps. ik heb een heel belastende dagjob, dit heeft ook temaken met dat herstel natuurlijk

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kcal over en onderschat je snel. Kleine wijzigingen kunnen al behoorlijke gevolgen hebben. Voor mij teld altijd meten = weten en dat zal ik ook altijd iedereen blijven aanraden dus hierbij :P 

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb het ook lang op de gram nauwkeurig gedaan. Ik raad het ook aan mijn klanten aan. Maar voor mezelf lukt het nu nog wel met kennis + weegschaal + spiegel. scheelt ook dat ik dit jaar vroeger begon te cutten en er niet zo'n haast meer achter zit nu.

thnx for the advice tho! keep grinding

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de klanten moet je wel macro's uitrekenen. Anders weet je niet waarmee je bezig bent. Doe ik ook met mijn klanten.

voor mn eigen gemak, werk ik ook met een schema voor mezelf, maar echt strikt volgen doe ik ook niet, meer een richtlijn. Met gevoel geraak je inderdaad ver.

maar je moet nog steeds voldoende binnenhalen voor een vlot herstel

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteraard geef ik mijn klanten allemaal complete voedingsschema's met de benodigde macro's natuurlijk. Anders zou ik idd maar een waardeloze coach zijn ;)

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Natural Elites:

Uiteraard geef ik mijn klanten allemaal complete voedingsschema's met de benodigde macro's natuurlijk. Anders zou ik idd maar een waardeloze coach zijn ;)

oh, nx persoonlijks bedoeld hoor!

maar je komt zo een coachen tegen hoor. Klanten van mij die eerst bij een ander zaten die zo een schema gaf met de natte vinger, geen gewichten erbij of nx.

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei P2I:

oh, nx persoonlijks bedoeld hoor!

maar je komt zo een coachen tegen hoor. Klanten van mij die eerst bij een ander zaten die zo een schema gaf met de natte vinger, geen gewichten erbij of nx.

No offence taken ;) haha dan snap ik dat ze een andere coach zoeken :D Met de natte vinger kom je mss weg bij iemand die 150kg weegt maar iemand van 10% naar 8% krijgen moet je echt wel weten wat je doet. Zoals je al zei, meten is weten. Klopt als een bus

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond lekker chest, triceps,kuiten kan nu al niet wachten :D Nog even een uurtje werken, eten en dan knallen!

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag rug aangepakt. Ging lekker :)

gisteren nieuwe workout benen gedaan waarbij ik de eerst vermoei door isolatieoefeningen en dan pas de conpounds doe. Ik moest me echt vasthouden met beide handen om de trap op en af te kunnen en vandaag is echt een hel 😂

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei P2I:

Vandaag rug aangepakt. Ging lekker :)

gisteren nieuwe workout benen gedaan waarbij ik de eerst vermoei door isolatieoefeningen en dan pas de conpounds doe. Ik moest me echt vasthouden met beide handen om de trap op en af te kunnen en vandaag is echt een hel 😂

Ha dat doe ik al een tijdje en werkt perfect! Zodra je na een week of 6 weer omdraaid zul je merken dat je met alle compound vooruit bent gegaan :D

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

rug + biceps vandaag.

zondag mijn pr legpress opnieuw verbetert. nog 2 weken en dan een nieuw schema.

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Koertie:

rug + biceps vandaag.

zondag mijn pr legpress opnieuw verbetert. nog 2 weken en dan een nieuw schema.

Goed bezig! Ik ben vandaag hier in Spanje weer wezen sporten. Kga helaas zoals te verwachten wel achteruit door het slechte eten en te weinig sporten. Maar goed na de vakantie weet knallen! 

Doe nu full body aangezien ik op vakantie alles alleen wil bijhouden. Maar dit is erg zwaar met de hitte en deze gym heeft geen airco :o

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fit:

Goed bezig! Ik ben vandaag hier in Spanje weer wezen sporten. Kga helaas zoals te verwachten wel achteruit door het slechte eten en te weinig sporten. Maar goed na de vakantie weet knallen! 

Doe nu full body aangezien ik op vakantie alles alleen wil bijhouden. Maar dit is erg zwaar met de hitte en deze gym heeft geen airco :o

niet klagen maar dragen.

inkakken is bijpakken :-p

1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha klagen mag inderdaad niet op vakantie natuurlijk :) Morgen mag ik weer lekker haha !

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hamstrings en schouders superset/dropsetjes vandaag :) altijd leuk

Let it grow, let it grow, let it grow...

2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een heuze benen training! Lekker met zere benen op het strand uitrusten! :D

0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden