Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Wie traint wat vandaag?

Recommended Posts

Net ook eens opgezocht en mits training zou het 1RM gewicht voor mijn gewicht 157,5kg zijn. Way to go! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Enkel HIIT gedaan vandaag. 

 

mooie prestatie @Jolien. Meer dan je eigen gewichts squatten is een hele ervaring.

met squatten zelf ga ik persoonlijk nooit richting die 1RM. Te veel stress op je onderrug en dan kan er te veel fout gaan. (Idem bij deadlifts btw)

 

@Fit hoe diep is je cut nu? Want dat is een hele mooie prestatie! Op naar de 3 platen zou ik zeggen :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minuten geleden zei P2I:

Enkel HIIT gedaan vandaag. 

 

mooie prestatie @Jolien. Meer dan je eigen gewichts squatten is een hele ervaring.

met squatten zelf ga ik persoonlijk nooit richting die 1RM. Te veel stress op je onderrug en dan kan er te veel fout gaan. (Idem bij deadlifts btw)

 

@Fit hoe diep is je cut nu? Want dat is een hele mooie prestatie! Op naar de 3 platen zou ik zeggen :)

 

Zit momenteel op 11% 82.4kg. Doel is zo ver mogelijk onder de 10 maar niet onder de 80kg komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Natural Elites:

Chestday + 300 kcal cardio.

De rest is helaas nog herstellende.

 

 

Dat is een prima training toch :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Natural Elites:

Chestday + 300 kcal cardio.

De rest is helaas nog herstellende.

 

oei, herstellende van vorige training? Hopelijk geen blessure!

Edited by Jolien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh nee hoor, vanwege men cut merk je toch wel dat je trager hersteld.

Summer is coming :P

12 minuten geleden zei Fit:

 

Dat is een prima training toch :) 

Is idd niks mis mee, toch merk ik aan mezelf dat 1 spiergroep per dag geen volwaardige training is voor mezelf in mijn gedachten.

Volledig onterecht i know. Waarschijnlijk omdat ik al 14 jaar minstens 2 spiergroepen per dag doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuten geleden zei Natural Elites:

Oh nee hoor, vanwege men cut merk je toch wel dat je trager hersteld.

Summer is coming :P

Is idd niks mis mee, toch merk ik aan mezelf dat 1 spiergroep per dag geen volwaardige training is voor mezelf in mijn gedachten.

Volledig onterecht i know. Waarschijnlijk omdat ik al 14 jaar minstens 2 spiergroepen per dag doe.

chanceke! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe diep in calorieen zit je? Ik heb nooit eerder ervaren dat je niet op tijd herstelt. Als het langer dan 3 dagen duurt om te herstellen zit je te laag in calorieën.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rond de 400kcals. Ik track men macros niet in het begin van men cut. Genoeg ervaring om dit te kunnen schatten. Onder de 10% vet ga ik op schema. heb 3dagen split, borst voelde nog te vermoeid, dus die komt vandaag. jeeej :P

9 minuten geleden zei Natural Elites:

Rond de 400kcals. Ik track men macros niet in het begin van men cut. Genoeg ervaring om dit te kunnen schatten. Onder de 10% vet ga ik op schema. heb 3dagen split, borst voelde nog te vermoeid, dus die komt vandaag. jeeej :P

ps. ik heb een heel belastende dagjob, dit heeft ook temaken met dat herstel natuurlijk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kcal over en onderschat je snel. Kleine wijzigingen kunnen al behoorlijke gevolgen hebben. Voor mij teld altijd meten = weten en dat zal ik ook altijd iedereen blijven aanraden dus hierbij :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het ook lang op de gram nauwkeurig gedaan. Ik raad het ook aan mijn klanten aan. Maar voor mezelf lukt het nu nog wel met kennis + weegschaal + spiegel. scheelt ook dat ik dit jaar vroeger begon te cutten en er niet zo'n haast meer achter zit nu.

thnx for the advice tho! keep grinding

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de klanten moet je wel macro's uitrekenen. Anders weet je niet waarmee je bezig bent. Doe ik ook met mijn klanten.

voor mn eigen gemak, werk ik ook met een schema voor mezelf, maar echt strikt volgen doe ik ook niet, meer een richtlijn. Met gevoel geraak je inderdaad ver.

maar je moet nog steeds voldoende binnenhalen voor een vlot herstel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteraard geef ik mijn klanten allemaal complete voedingsschema's met de benodigde macro's natuurlijk. Anders zou ik idd maar een waardeloze coach zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuten geleden zei Natural Elites:

Uiteraard geef ik mijn klanten allemaal complete voedingsschema's met de benodigde macro's natuurlijk. Anders zou ik idd maar een waardeloze coach zijn ;)

oh, nx persoonlijks bedoeld hoor!

maar je komt zo een coachen tegen hoor. Klanten van mij die eerst bij een ander zaten die zo een schema gaf met de natte vinger, geen gewichten erbij of nx.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuten geleden zei P2I:

oh, nx persoonlijks bedoeld hoor!

maar je komt zo een coachen tegen hoor. Klanten van mij die eerst bij een ander zaten die zo een schema gaf met de natte vinger, geen gewichten erbij of nx.

No offence taken ;) haha dan snap ik dat ze een andere coach zoeken :D Met de natte vinger kom je mss weg bij iemand die 150kg weegt maar iemand van 10% naar 8% krijgen moet je echt wel weten wat je doet. Zoals je al zei, meten is weten. Klopt als een bus

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond lekker chest, triceps,kuiten kan nu al niet wachten :D Nog even een uurtje werken, eten en dan knallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag rug aangepakt. Ging lekker :)

 

gisteren nieuwe workout benen gedaan waarbij ik de eerst vermoei door isolatieoefeningen en dan pas de conpounds doe. Ik moest me echt vasthouden met beide handen om de trap op en af te kunnen en vandaag is echt een hel ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei P2I:

Vandaag rug aangepakt. Ging lekker :)

 

gisteren nieuwe workout benen gedaan waarbij ik de eerst vermoei door isolatieoefeningen en dan pas de conpounds doe. Ik moest me echt vasthouden met beide handen om de trap op en af te kunnen en vandaag is echt een hel ?

 

Ha dat doe ik al een tijdje en werkt perfect! Zodra je na een week of 6 weer omdraaid zul je merken dat je met alle compound vooruit bent gegaan :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rug + biceps vandaag.

zondag mijn pr legpress opnieuw verbetert. nog 2 weken en dan een nieuw schema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei Koertie:

rug + biceps vandaag.

zondag mijn pr legpress opnieuw verbetert. nog 2 weken en dan een nieuw schema.

 

Goed bezig! Ik ben vandaag hier in Spanje weer wezen sporten. Kga helaas zoals te verwachten wel achteruit door het slechte eten en te weinig sporten. Maar goed na de vakantie weet knallen! 

 

Doe nu full body aangezien ik op vakantie alles alleen wil bijhouden. Maar dit is erg zwaar met de hitte en deze gym heeft geen airco :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Fit:

 

Goed bezig! Ik ben vandaag hier in Spanje weer wezen sporten. Kga helaas zoals te verwachten wel achteruit door het slechte eten en te weinig sporten. Maar goed na de vakantie weet knallen! 

 

Doe nu full body aangezien ik op vakantie alles alleen wil bijhouden. Maar dit is erg zwaar met de hitte en deze gym heeft geen airco :o

 

niet klagen maar dragen.

inkakken is bijpakken :-p

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha klagen mag inderdaad niet op vakantie natuurlijk :) Morgen mag ik weer lekker haha !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamstrings en schouders superset/dropsetjes vandaag :) altijd leuk

Let it grow, let it grow, let it grow...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een heuze benen training! Lekker met zere benen op het strand uitrusten! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending. Telegram: https://t.me/precisionpeptides02 Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02 Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01
    • Hi allemaal, Check www.coachcorrie.nl - Je kent het vast wel: iemand loopt de gym binnen, kijkt wat rond, pakt een paar willekeurige apparaten, doet wat setjes en gaat weer naar huis. Geen plan. Geen opbouw. Geen idee of het ergens toe leidt. Precies daarom hebben we Coach Corrie ontwikkeld.   Coach Corrie helpt sporters stoppen met aanklooien en starten met slimmer trainen. Het idee is simpel: chat, plan, train. Je bespreekt je doel met de app, krijgt een persoonlijk trainingsschema en kunt onderweg bijsturen. Gebouwd met AI, maar gebaseerd op sportwetenschap, periodisering en trainingsdata.   We zoeken nu mensen die de app 30 dagen gratis willen testen voor bijvoorbeeld: Powerlifting CrossFit Bodybuilding Hybrid training   Daarnaast sta ik ook open voor samenwerkingen met ondernemers, coaches, gyms of contentmakers die hier iets in zien.   Lijkt het je leuk om te testen of mee te denken? Stuur me vooral een berichtje of reageer hieronder!      
    • Ik was op zoek als beginner naar iets om mijn insulineresistentie onder controle te krijgen daar ik zeer moeilijk kan afvallen. Ben 61 en weeg 122kg en train 3 a 4 keer in de week. Nu kwam ik Mots-C tegen. Kunnen jullie zeggen dat alles klopt in deze link? https://www.perfectb.com/mots-c-dosage-protocol/#:~:text=Each MOTS-c dose is,of 4 injections per cycle.&text=The 5-day spacing between,signals at the mitochondrial level.
  • Sponsors