Advertentie:

Muscle Starter Pack
Uhmazing

Zelfgemaakte bulking bars

Recommended Posts

Hallo,
 
ik heb een vraagje over deze zelfgemaakte bulking bars: https://bbuni.nl/recepten/bulking-bars-eiwitrepen-natural

Zijn deze goed te gebruiken in een bulkschema of liever af te raden?
Ik zou deze graag willen gebruiken omdat een reep best veel Kcal bevat (616) en een reep krijg je snel binnen.

Gr. Uhmazing

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Vind ik een moeilijke vraag. Mensen hebben een verschillende insuline respons en dit is een bepalende factor als je meer vet wilt opslaan. Zie een vorige topic

Een andere zaak is: wil je vetter worden of gespierder? Spiergroei is ook individueel en is vooral genetisch bepaald.

Ik vermoed dat wanneer je de neiging hebt om gemakkelijk vet op te slagen je beter calorieën uit vetten en koolhydraten kan mijden. Calorieën uit proteïnen hebben daarentegen een positieve uitwerking op zowel spiergroei als vetafname.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar ik over struikel bij dit recept is het eiwit gehalte. In melkpoeder zit ongeveer 35 gr eiwit per 100gr. In de ingrediëntenlijst staat 450gr melkpoeder. Dit maakt dat in een gebak ongeveer 157,5gr eiwit verwerkt wordt. Verdeel je dit over 12 bars zoals vermeld in het recept dan kom je op 13 gr eiwit en niet 25gr zoals vermeld.

Mogelijk is het recept vertaald uit het Engels en wordt er wheypoeder bedoeld in plaats van melkpoeder. In dat geval ga je ergens rond de 25gr eiwit/bar uitkomen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

deze bars worden inderdaad over het algemeen met wheypoeder gemaakt

en het is van scooby. dus goed :D

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

nou ja aanrader, ze zijn erg lekker denk ik, dus af en toe kan wel, je moet niet je voeding om die bars heenbouwen natuurlijk

85 procent clean foodzzzzz en 15 procent cheat kan wel, als je bulkt en moeilijk aankomt misschien wat meer, IIFYM !!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition