Advertentie:

Jolien

Krachttraining na ingreep

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik zit met een vraag en hoop dat jullie mij wat uit de nood kunnen helpen en geruststellen. Eind deze maand onderga ik een plastische/cosmetische ingreep (borstvergroting). Uiteraard gaat er hiermee een revalidatie gepaard, maar ik weet nu al dat 6 weken niet fitnessen en krachtoefeningen onmogelijk zijn. Kunnen jullie mij tips geven? Is het wel veilig om aangepaste oefeningen te doen tijdens die revalidatieweken? Welke oefeningen zou ik dan toch kunnen doen die de borstspieren zo min mogelijk belasten?

Alvast enorm bedankt voor jullie tijd!

Groetjes,

Jolien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

6 minuten geleden zei Jolien:

Hey allemaal,

Ik zit met een vraag en hoop dat jullie mij wat uit de nood kunnen helpen en geruststellen. Eind deze maand onderga ik een plastische/cosmetische ingreep (borstvergroting). Uiteraard gaat er hiermee een revalidatie gepaard, maar ik weet nu al dat 6 weken niet fitnessen en krachtoefeningen onmogelijk zijn. Kunnen jullie mij tips geven? Is het wel veilig om aangepaste oefeningen te doen tijdens die revalidatieweken? Welke oefeningen zou ik dan toch kunnen doen die de borstspieren zo min mogelijk belasten?

Alvast enorm bedankt voor jullie tijd!

Groetjes,

Jolien

Hoi Jolien allereerst welkom op het forum!, ik zou je dokter vragen welke oefeningen hem gepast lijken. Mij lukt rust erg belangrijk en eventueel na een aantal weken beginnen met benen trainen. Welke exacte oefeningen is lastig te zeggen. Vooral licht beginnen, bij zwaardere gewichten ga je toch vaak je andere spieren ook deels gebruiken.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden