Advertentie:

Sign in to follow this  
Ron 101

Buikje :(

Recommended Posts

Bestaat er zoiets als een laag vet onder de buikspieren?

Als ik m'n buik laat 'hangen' steekt ie erg uit... net zoals bij groeihormoonmisbruik (?)

Bij opspannen zie je wel dat er spieren onder zitten, maar hij is dik :( ... 

Moeilijk uit te leggen, zal eens foto's nemen als ik tijd krijg...

Alle info is welkom

Advertentie:

Hoi Ron, ik denk dat we dit het beste even kunnen bekijken met foto. Vaak heb je dan nog net een te hoog vet percentage om de abs goed zichtbaar te maken. ( dit is vooral vaak bij de onder buik ).

Ja, rondom de organen zit ook vet. Om dit weg te werken, moet je erg diep gaan in vetpercentage. Let wel op dat dit een beschermende functie heeft, en deze dan wegvalt

Onthoudt ook dat de vele foto's die je online en op voorpagina's ziet, de modellen vaak speciaal belicht zijn, een pomp in de spieren hebben gewerkt, veelal geschminkt zijn en de spieren ook opspannen en buik opspannen ( intrekken)

Dank voor de reactie, ik vergelijk slechts met m'n jongere jaren... 

Gezien dit toch anoniem is :P post ik wat foto's.

Niet lachen he... :$ 

Je ziet wel vet op de eerste foto, maar dat komt wel goed, de tweede echter wtf?!

2dagen tussen beide...

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Ik denk dat dit meer een kwestie met je voeding te maken heeft, blaast duidelijk ergens door op :P

@Ron 101, dit is gewoon opgeblazen zijn, geen vet. Iets in je voeding zal slecht verteerd worden of je reageert er gewoon slecht op. Eet je veel brood ofzo?

Ben al langs de dokter geweest, zijn respons was : zo ben je gewoon gebouwd... 'grote' organen...

Opgeblazen gaat weg normaal gezien, dit niet, ik trek m'n buik in anders hangt ie...

Op de foto ziet het er wel extreem uit.

Ik vermijd brood, aardappelen etc. de meeste koolhydraten, behalve een weinig rijst dan.

Ik snoep niet, drink niet heb niet echt last van m'n buikje, behalve dan hoe het eruit ziet.

Daar zal een deel van jou probleem liggen! Te weinig koolhydraten!

als mensen te weinig koolhydraten eten, vaak ook te weinig vezels dan, krijg je dit effect.

ook is de pH van het lichaam vaak uit balans.

die moet je eens testen. 2e toiletbezoek van de dag even zo een pH strip gebruiken ( verkrijgbaar bij apotheker). Kans is groot dat je niet zuur genoeg bent.

elke ochtend glas water met citroensap + basamico azijn als eerste drinken.

na 1 week gegarandeerd al resultaat.

begin ook je koolhydraten geleidelijk aan op te bouwen. Je lichaam heeft meer werk om deze te verteren, is langer aan het werk, zal betere vochtregulatie hebben...

het vehaal van dikke organen lijkt mij erg ver gezocht. net zoals mensen beweren zware botten te hebben. Dan kan tot op een bepaald punt, maar dit zou extreem zijn

• Upvote 1

Zodus, een aantal testen gedaan en laten doen, niets mis met bloed of urine, wel een hoop meer buikspieroefeningen om het hele zaakje binnen te houden ;) 

Het is wat het is.... 

Nu op naar een 8-pack zolang ik m'n buikje intrek...

• Upvote 1

Vooral de juiste buikspieren werken.je hebt de rechte buikspieren( de blokjes), de schuine buikspieren

en de dwarse buikspieren. Het zijn vooral die laatste die jij moet trainen. De spannen aan als een "corset" waardoor de taille versmalt en de buik niet kan uitsteken.

ga vooral die trainen door bvb vaccuum oefeningen te doen, side bends met gewichten/ kettlebells, side bends op de hyperflexie bank, en core-oefeningen gaan doen, zoals balans op bosu-ball / balance board, side planks,...

• Upvote 1

Op 2-11-2016 at 14:33 zei P2I:

Vooral de juiste buikspieren werken.je hebt de rechte buikspieren( de blokjes), de schuine buikspieren

en de dwarse buikspieren. Het zijn vooral die laatste die jij moet trainen. De spannen aan als een "corset" waardoor de taille versmalt en de buik niet kan uitsteken.

ga vooral die trainen door bvb vaccuum oefeningen te doen, side bends met gewichten/ kettlebells, side bends op de hyperflexie bank, en core-oefeningen gaan doen, zoals balans op bosu-ball / balance board, side planks,...

Dank je, doe nu regelmatig mee met de core/abs lessen, maar die vind ik echt kut.... we geraken er wel stilaan ;)

• Upvote 2

Op 14-11-2016 at 12:22 zei Ron 101:

Dank je, doe nu regelmatig mee met de core/abs lessen, maar die vind ik echt kut.... we geraken er wel stilaan ;)

ziet er top uit 

• Upvote 1