Advertentie:

Fit

Wat doen jullie tijdens de winter?

Recommended Posts

Wat doen jullie tijdens de winter?

 

Bulken of liever year round clean aankomen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ik wissel gewoon af. Ik bulk clean-ish (70% clean 30% dirty). Als ik dan het gevoel heb wat te fluffy te zijn, dan cut ik weer eventjes. Ik houd me niet aan seizoenen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Afwisseling is de key heb ik altijd geleerd. Zelf houd ik er wel van in de winter ook te bulken en in de zomer clean. Zomer ga je natuurlijk vaker naar het strand etc. Winter niet dus dan maakt een buikje minder uit vind ik :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Permabulk. xD

 

Nah, eigenlijk doe ik niet echt (gepland) aan bulken of cutten. Als ik een periode per ongeluk te veel junkfood heb gegeten, doe ik het daarna een periode wat rustiger aan. :ph34r:

 

Maar ik train dan ook voor kracht en conditie, niet echt voor uiterlijk. 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik eet het hele jaar door hetzelfde. Dat is het beste voor de spieropbouw. Ik eet vooral nootjes als tussendoortje voor de eiwitten. En ik blijf het hele jaar door hetzelfde trainen. Want volgens mij is dat ook het beste voor de spieropbouw. Want anders gaat de boel weer hangen en kun je opnieuw trainen. Spieren moeten actief gehouden worden.

 

bewerkt door Sylvie1968

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition