Advertentie:

Fit

Wat doen jullie tijdens de winter?

Recommended Posts

Wat doen jullie tijdens de winter?

Bulken of liever year round clean aankomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Ik wissel gewoon af. Ik bulk clean-ish (70% clean 30% dirty). Als ik dan het gevoel heb wat te fluffy te zijn, dan cut ik weer eventjes. Ik houd me niet aan seizoenen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afwisseling is de key heb ik altijd geleerd. Zelf houd ik er wel van in de winter ook te bulken en in de zomer clean. Zomer ga je natuurlijk vaker naar het strand etc. Winter niet dus dan maakt een buikje minder uit vind ik :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Permabulk. xD

Nah, eigenlijk doe ik niet echt (gepland) aan bulken of cutten. Als ik een periode per ongeluk te veel junkfood heb gegeten, doe ik het daarna een periode wat rustiger aan. :ph34r:

Maar ik train dan ook voor kracht en conditie, niet echt voor uiterlijk. 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik eet het hele jaar door hetzelfde. Dat is het beste voor de spieropbouw. Ik eet vooral nootjes als tussendoortje voor de eiwitten. En ik blijf het hele jaar door hetzelfde trainen. Want volgens mij is dat ook het beste voor de spieropbouw. Want anders gaat de boel weer hangen en kun je opnieuw trainen. Spieren moeten actief gehouden worden.

bewerkt door Sylvie1968

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Persoonlijk denk ik de ultimate. (2e link)
    • Beste @Fit / lezers,   Na lang zoeken ben ik uiteindelijk op 3 handschoenen uitgekomen. Ik zou graag hulp van jullie hierbij kunnen gebruiken! Geef enkel aan welke jij het er stevigst uit vind zien en geef ook aan waarom. Zo zouden jullie mij erg kunnen helpen!   1: https://www.wehkamp.nl/nike-elemental-lightweight-fitness-handschoenen-16113772/?Ntt=nike fitnesshandschoenen&type=manual&PI=1&NavState={"pl"%3A"C24"%2C"Ntt"%3A"nike fitnesshandschoenen"%2C"type"%3A"manual"%2C"PI"%3A"1"}&Ns=P&PrI=3&Nrpp=96&ms=true   2: https://www.wehkamp.nl/nike-ultimate-heavyweight-fitness-handschoenen-16113735/   3: https://www.perrysport.nl/product/blauw-nike-lock-down-trainingshandschoenen-grijsblauw/749505_perrysport/?cm_mmc=googleshop-_-PPC-_-Google-_-__keyword__&aid=1100&source=plusbox&keyword_id=&remote_ad_id=&matchtype=&keyword=&gclid=Cj0KCQiA3b3gBRDAARIsAL6D-N8TDhxLcp5-CDklhlgizb78FmBgc9HS0AqUwCLJmfFZsAf2CoRjWoYaAoxiEALw_wcB&gclsrc=aw.ds   Met vriendelijke groet, Joris 
    • Hi Joris,   Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn.   Succes!  
  • Sponsors

Body en fitshop