Advertentie:



Sign in to follow this  
Jolien

Aangepast trainingsschema na operatie

Recommended Posts

Hey Allemaal!

 

Een tijdje geleden postte ik mijn concern betreffende sporten na een ingreep (borstvergroting). Nu zal ik zeker de herstelperiode die de dokter me aanraadde respecteren, zoals ook werd voorgesteld hier op het forum. Ik moet wel zeggen dat dit me zuur opbreekt, want fitness en krachttraining is echt mijn uitlaatklep (begin me ook al helemaal out of shape te voelen, bleih).

 

Er werd me verder ook aangeraden om wanneer ik weer begin met krachttraining, de borst- en armspieren nog een tijdje te ontzien. Kunnen jullie me helpen met uitdagende oefeningen vooral gericht op benen, billen en buik? Ik doe mijn workouts altijd thuis, maar beschik over elastiekbanden, gewicht tot 10kg en stability ballen.

 

Alvast enorm bedankt voor al jullie tips!

Groetjes,

Jolien

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik sluit me helemaal aan bij Peter.   Een simpele toevoeging: Je hebt snelle koolhydraten NODIG, want je hebt die insuline-piek nodig voor groei. Geen hoge insuline-piek = geen gains. Niet bang zijn voor suiker.
    • Voor zover ik weet heeft een keto dieet alleen voordelen bij duursporten. Wanneer je doel is om spiermassa te bekomen ben je beter af om je koolhydraten te verhogen. De reden hiervoor is dat elk deeltje glycogeen 3 delen water vasthoud waardoor je spieren zowiezo al opzwellen zonder je er iets voor doet. Het ideale dieet dat zowel gezond als spieropbouwend is is volgens mij een dieet met een lage glycemische lading. Dus veel groenten(vezels) en fruit. Een typisch dieet voor diabetici maar wel het gezondste. Ook voor niet-diabeten.
    • In het begin moet je inderdaad onder de 20gram zitten, na 1 jaar of zo kan je het wat verhogen naar tussen de 25 en 50 gram,  alles daarboven is lowe carb tot 100 gram of zo
  • Sponsors