Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Clean gains review

Recommended Posts

Clean gains review

 

Product: link

Smaak: Banaan

Inhoud: 4kg

Prijs: 34,90

 

Doel: Ik zocht een weight gainer veel eiwitten en weinig suiker.

 

Smaak review: Ik vind normaal de smaken erg goed bij bodyenfit, maar wat is er bij deze shake gebeurt? Ik heb banaan besteld maar ik proef helemaal geen enkele smaak? Gewoon soort havermout smaak. De smaak van dit product ( banaan ) is nergens te bekennen. Hierbij dus slecht. Maar goed wie koopt het uiteindelijk voor de smaak het gaat tenslotte om de gains :)

 

Prijs review: Prijs is normaal, niet hoog niet laag. 50 shakes voor 34,90.

 

Mixen: Het mixen van deze shake gaat prima. Geen klonten wat een stuk beter weg drinkt.

 

Aanraden?: Het product voldoet verder aan de wensen, weinig suiker, veel proteine en veel koolhydraten. Alles wat een goede clean gainer moet hebben. Vandaar dat dit product geschikt blijft voor elke clean bulk. Een aanrader dus als je niet om smaak geeft!

 

clean-gains_8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hmmm, ik sta altijd sceptisch tegenover B&F.

en heel spijtig dat de smaak slecht is.

kan je het vergelijken met andere mass gainers?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei P2I:

Hmmm, ik sta altijd sceptisch tegenover B&F.

en heel spijtig dat de smaak slecht is.

kan je het vergelijken met andere mass gainers?

 

Het is verder een prima shake, is te vergelijken met andere alleen dan zonder suiker. En ook wat minder kcal. 335 per shake. De echte mass gainers zijn meestal boven de 500 ( ook meer suiker ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat voor verschil gaat dit maken? 

Suikers ( snelle koolhydraten) zijn nodig na de workout, hoe sneller je spieren koolhydraten en eiwitten krijgen, hoe beter voor het herstel. 

Na de workout is de enige periode die echt ideaal is voor suikers/ snoepjes,... anders eten we toch een banaan.

en die 150 kcal minder zal echt het verschil niet gaan maken als je voor de rest niet op je voeding let. En 1 banaan erbij en je hebt die 150kcal al bijna terug ingehaald.

 

persoonlijk vind ik het weer een mooi marketing product, maar verder geen meerwaarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze manier kun je natuurlijk van elke shake wat zeggen xD Bijna alles is tenslotte ook uit voeding te halen. :) 

 

En toch zou ik liever los een banaan eten haha! Is ook beter omdat het "lijkt" dat je meer op hebt dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors