Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Clean gains review

Recommended Posts

Clean gains review

 

Product: link

Smaak: Banaan

Inhoud: 4kg

Prijs: 34,90

 

Doel: Ik zocht een weight gainer veel eiwitten en weinig suiker.

 

Smaak review: Ik vind normaal de smaken erg goed bij bodyenfit, maar wat is er bij deze shake gebeurt? Ik heb banaan besteld maar ik proef helemaal geen enkele smaak? Gewoon soort havermout smaak. De smaak van dit product ( banaan ) is nergens te bekennen. Hierbij dus slecht. Maar goed wie koopt het uiteindelijk voor de smaak het gaat tenslotte om de gains :)

 

Prijs review: Prijs is normaal, niet hoog niet laag. 50 shakes voor 34,90.

 

Mixen: Het mixen van deze shake gaat prima. Geen klonten wat een stuk beter weg drinkt.

 

Aanraden?: Het product voldoet verder aan de wensen, weinig suiker, veel proteine en veel koolhydraten. Alles wat een goede clean gainer moet hebben. Vandaar dat dit product geschikt blijft voor elke clean bulk. Een aanrader dus als je niet om smaak geeft!

 

clean-gains_8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hmmm, ik sta altijd sceptisch tegenover B&F.

en heel spijtig dat de smaak slecht is.

kan je het vergelijken met andere mass gainers?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei P2I:

Hmmm, ik sta altijd sceptisch tegenover B&F.

en heel spijtig dat de smaak slecht is.

kan je het vergelijken met andere mass gainers?

 

Het is verder een prima shake, is te vergelijken met andere alleen dan zonder suiker. En ook wat minder kcal. 335 per shake. De echte mass gainers zijn meestal boven de 500 ( ook meer suiker ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat voor verschil gaat dit maken? 

Suikers ( snelle koolhydraten) zijn nodig na de workout, hoe sneller je spieren koolhydraten en eiwitten krijgen, hoe beter voor het herstel. 

Na de workout is de enige periode die echt ideaal is voor suikers/ snoepjes,... anders eten we toch een banaan.

en die 150 kcal minder zal echt het verschil niet gaan maken als je voor de rest niet op je voeding let. En 1 banaan erbij en je hebt die 150kcal al bijna terug ingehaald.

 

persoonlijk vind ik het weer een mooi marketing product, maar verder geen meerwaarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze manier kun je natuurlijk van elke shake wat zeggen xD Bijna alles is tenslotte ook uit voeding te halen. :) 

 

En toch zou ik liever los een banaan eten haha! Is ook beter omdat het "lijkt" dat je meer op hebt dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou ze altijd los erbij pakken, met compound oefeningen pak je ze altijd maar een minimaal percentage mee.    Succes! 
    • Inderdaad, ik heb vraagtekens, maar meer omdat ik het zelf nog niet geprobeerd heb. Verder heb ik wel de studies gezien die aangeven dat het wel werkt! De vraag is, hoelang moet je zoiets doen, hoever moet het afgekneld zijn, hoeveel procent load van het 1RM trainden die mensen op etc.   Dat zijn factoren die erg meespelen. Maar hey, als het werkt, ga ik het proberen.    Iemand ervaring hiermee inderdaad?
    • Is hier nog wel eens dieper op in gegaan? Ik kom het onderwerp zelden tegen. 
        Net een BFR training gehad op biceps en triceps. 

      Ik weet dat het veilig is, maar ik vond het toch even heel eng... De aderen in mijn biceps werden dermate groter en zichtbaar dat ik de elastieken uit angst heb af gedaan. 

      Ik heb 3 goede sets van 15 herhalingen op m’n biceps gedaan (barbell curl) en 3 goede sets van 25 herhalingen op triceps (cable pushdown). 

      Ik denk dat ik deze vorm van training pas serieus aandurf als ik een echte set bands met drukmeter heb aangeschaft. Om die uitgave te rechtvaardigen wil ik mij wel eerst even goed inlezen over de positieve effecten van deze vorm van trainen. Wellicht dat hier iemand wat over kan vertellen? 

      Mijn persoonlijke ervaring tijdens de beperkte trainingsduur onder BFR is wel positief. Je merkt inderdaad dat je training zwaarder voelt. Als de pomp komt is de pijn bijna ondraaglijk. Let wel: ik kan tegen deze pijn, ik presteer goed onder pijn, maar het voelde ietwat gevaarlijk en daarom ben ik gestopt en zonder elastieken verder gaan trainen. De elastieken zaten duidelijk te strak, want de armen begonnen instant gruwelijk koud aan te voelen. Elastieken iets losser gedaan en toen was het hele effect juist weg.... dus te strak vs te los.

      Ben benieuwd hoe de armen er morgen bij staan    @Shorty heeft ook zijn vraagtekens bij de effectiviteit van de training. Ik kan meerdere bronnen opzoeken die dan beiden het tegenovergestelde ‘aantonen’....   Lastig onderwerp? Mensen met praktijkervaring? 
  • Sponsors