Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

Periodisering in rep range = geen meerwaarde hypertrofie

Recommended Posts

Advertentie:

Jah, 

hun zware gewichten waren in de 8-12 rep range, lage gewichten +30 reps.

die +30 reps zullen niets doen behalve uithouding.

de 8-12 zit in de hypertofie reps.

dan zie je inderdaad geen verschil.

 

ga je echter afwisselen tussen 4-6; 8-12; 12-15

dan ga je wel duidelijk een verschil zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat denk je dan van dit? "The participants did not refrain from their usual gymnastics training "

Verder zie ik nergens een melding of ze wel of niet proteine consumeerden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je niet weet wat hun normale routine is, biedt dit geen meerwaarde.

maar dit wil wel zeggen dat dit al ervaren fitnessers zijn. Dan komen "gains" sowieso al trager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets soortgelijks. Hier wordt aangetoond dat trainen met zowel lichte als met zware gewichten tot dezelfde toename leid in zowel type 1 als type 2 spiervezels.

De volledige studie: https://www.researchgate.net/publication/303029912_Neither_load_nor_systemic_hormones_determine_resistance_training-mediated_hypertrophy_or_strength_gains_in_resistance-trained_young_men

 

 

15079060_1025996644178024_64425466627672

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo Kyra   Je zou ook eens de Hip Thrust moeten overwegen. Dit is nl DE oefening voor booty growth.     
    • Hoi Kyra, 220cm halterstang is meestal een Olympische maat voor mannen, dit heeft met het gripgedeelte(waar je je handen plaatst) te maken die dan 28mm in diameter is. 200cm halterstang is meestal een gangbare maat voor vrouwen waarvan het gripgedeelte 25mm in diameter is.   Olympische halterstang hebben altijd gewichtschijven nodig met een opening van 50mm, en zijn (meestal) kwalitatief erg goed en fijn om mee aan de slag te gaan, nadeel is wel dat ze duurder zijn dan...   Halterstangen met een schijfopname van  30mm, dit zijn meestal goedkope stangen waarvan de hele stang 30mm is, dus ook je gripmaat. Deze stangen kunnen geen heel groot gewicht aan.   Maar als je net begint met trainen überhaupt, dan is het misschien wel verstandiger om een iets goedkoper setje aan te schaffen om te kijken of je het iets vind.   Je kan bij verschillende sites een kijkje nemen bijv. Gorilla sports Decathlon Helisports Je kan ook op Google zoeken naar complete haltersets, mocht je er één op het oog hebben hier even plaatsen.  
    • Oh fijn dank je voor het reageren. Ik zie bv halterstang van 220 is dat de lang voor squat? 
  • Sponsors