Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Forum kleurwijzigingen

Nieuwe forum kleur rood?  

3 members have voted

1. 1. Nieuwe forum kleur rood?

• Ja houd deze kleur
      2
    • Nee oude kleur terug!
      1

Recommended Posts

Er zijn een aantal kleur wijzigingen doorgevoerd op het forum.

Ik heb een poll toegevoegd waar jullie kunnen stemmen of we deze wijzigingen moeten behouden of terug naar de oude kleuren (blauw).

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
    • Ik ga even de contrarian uithangen met onderstaande link die ik vond met Brad Schoenfeld. De triceps zijn aangehecht aan de Ulna. Voel maar eens aan het uitstekende knobbeltje aan je elleboog. Daar zit de tricep aangehecht. Terwijl je daar voelt roteer je pols dan eens. Beweegt die aanhechting van plaats? Nee, alleen de spieren van de voorarm bewegen. Dus, ik denk dat het geen enkele toegevoegde waarde heeft. https://twitter.com/BradSchoenfeld/status/676034580789501953  
    • I am starting an Ostarine cycle (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT?
  • Sponsors