Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

4 dagen massa training schema

Recommended Posts

4 Day Maximum Mass Workout Split

 

    Dag 1 - Back and Biceps
    Dag 2 - Chest and Triceps
    Dag 3 - OFF
    Dag 4 - Quads, Hamstrings and Calves
    Dag 5 - Shoulders, Traps and Forearms
    Dag 6 - OFF
    Dag 7 - OFF

 

Dag 1
Back and Biceps
Exercise    Sets    Reps
Deadlift    2    5
One Arm Dumbbell Row    3    8-12
Wide Grip Pull Up or Lat Pull Down    3    10-12
Barbell Row    3    8-12
Seated Cable Row or Machine Row    5 Minutes    Burn
EZ Bar Preacher Curl    3    10-12
Concentration Curl    3    10-12
Seated Dumbbell Curl    5 Minutes    Burn

 

Dag 2
Chest and Triceps
Exercise    Sets    Reps
Bench Press    3    6-10
Incline Dumbbell Bench Press    3    8-12
Chest Dip    3    AMAP*
Cable Crossover or Pec Dec    3    12-15
Machine Press or Dumbbell Bench Press    5 Minutes    Burn
EZ Bar Skullcrusher    3    8-12
Two Arm Seated Dumbbell Extension    3    8-12
Cable Tricep Extension    5 Minutes    Burn

 

Dag 4
Quads, Hamstrings and Calves
Exercise    Sets    Reps
Squat    3    6-10
Leg Press    3    15-20
Hack Squat or Dumbbell Lunge    3    8-12
Leg Extension    5 Minutes    Burn
Stiff Leg Deadlift    3    8-12
Leg Curl    5 Minutes    Burn
Standing Calf Raise    3    10-15
Seated Calf Raise    5 Minutes    Burn

 

Dag 5
Shoulders, Traps and Forearms
Exercise    Sets    Reps
Seated Barbell Press    3    6-10
Seated Arnold Press    3    8-12
Dumbbell Lateral Raise    3    10-15
Hammer Strength Press or Smith Press    5 Minutes    Burn
Upright Row    3    8-12
Barbell Shrug or Dumbbell Shrug    5 Minutes    Burn
Seated Barbell Wrist Curl    3    12-15
Barbell Static Hold    5 Minutes    Burn

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik kom hier even in, en allereerst @Peter Wouters hele goede info. Ik denk dat jij en @Fit heel goed geprobeerd hebben uit te leggen dat dit probleem hoogstwaarschijnlijk bij dieet zit. Als men dan niet wilt luisteren en dan nog dingen wil gaan doen, kunnen we daar niets meer aan doen.   Als er vragen zijn van de kant van hormonen, kunnen we eens een flinke skypesessie hebben @Kameleon. Als je daar interesse in hebt. Er zitten namelijk wel serieus downsides aan met je hormonen fucken op het moment dat prostaatkanker een issue is. (Ze zijn namelijk vaak vrij zeker van dat prostaatkanker een hormoon gedreven kankersoort is. En dan zou je dus van alles weer aanwakkeren op het moment dat je Clomid of zelfs TRT neemt.)   Dit kunnen we samen uitzoeken, want zoals je je beschrijft, voel je je mega kut. MAAR iedereen hier wil je graag helpen zoals je merkt. Het begin zit denk ik absoluut bij het eten van koolhydraten en vetten. Die dieetkeuze is ronduit stom, als ik hard mag zijn   Als je wilt skypen hierover, kan dat. Dan stuur me ff een berichtje met je skype account erin   Groeten!
    •   Hey Snowfever,   LGD wil je op 10mg per dag. 5mg is meer geschikt voor vrouwen. De ideale duur van een SARMs kuur is 12 weken, de reden hiervoor is dat het allemaal net lekker ff gaat werken op week 5-6 en dan heb je dus nog maar eventje over als je 8 weken doet, waar je met 12 weken nog 6 weken gains over hebt!   SARMs zijn subtiel in hun gains, dus ineens ENORM worden doe je niet. Ik denk dat voor jouw doel LGD-4033 voor 12 weken heel leuk is en dat je er heel blij mee zult zijn qua wat het je brengt in resultaten!   Ik zal je even een berichtje doen ook. Groeten!
    • Hallo Shorty,   Hier ook wel interesse in een betrouwbaar adres voor sarms. Mijn doel is om net wat strakker te worden en niet zo zeer enorm te groeien. Zou een 5-6 mg kuur voor 8-10 weken LGD 4033 hier zinvol zijn? Heb het gevoel dat ik wat stil sta qua training, dus zou ook mooi zijn om wat meer kracht te winnen.    Stats: 42 jr. 77kg 1,79m.  
  • Sponsors