Advertentie:

Sign in to follow this  
Sylvie1968

Even voorstellen

Recommended Posts

Ik ben een vrouw van 48 jaar die over twee weken 49 wordt. Ik ben een vedergewicht want ik weeg 52kg bij een lengte van 165cm. Maar ik heb wel spierkracht. Mijn favoriete oefening is de zijwaartse plank. En de resultaten van mijn buikspieren mogen er zijn. En mijn kromme rug wordt ook zienderogen rechter. En nog een favoriete oefening is de expander waar ik de resultaten ook van zie. Ik ben tegen anabolen want ik wil mijn spieren op eigen kracht ontwikkelen. En ik houd niet van sportscholen want als ik de oefeningen thuis doe dan kan ik dat doen wanneer het mij uitkomt en het is nog gratis ook. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik sport dan echter wel in een sportschool, maar in mijn sportschool zijn relatief weinig gebruikers ( denk ik tenminste ). Slechts 2 overdreven grote die wel moeten gebruiken. Ik ben ook met een eigen sport zolder bezig. Gewoon wanneer het niet lukt om naar de gym te gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sylvie,

 

de sportschool kan z'n voordelen hebben, maar als je je er niet goed voelt, dan train je idd beter thuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Heb het meerdere malen geprobeerd, maar noppes. Dat is denk ik alleen je centen weggooien. Als je op 10mg niet kunt groeien, zit het probleem heel ergens anders!
    • Zijn de resultaten van lgd beter als de dosis verhoogd Word? Er zijn heel wat video's te vinden waar Word aanbevolen om met 10mg te starten en te verhogen naar 20mg om te bulken...
    • Hoi Emin,   Je gaat wel erg hard! Eerst een goeie basis leggen (bench presses, squats en deadlift). Van daar uit verder uitbouwen. Te veel info tegelijk maakt alleen maar chaotisch. Op een gegeven moment zie door de bomen 't bos niet meer. Sluit het risico van overtraining ook niet uit! Wanneer je in te korte tijd te veel van je spieren vergt, kan daar nare gevolgen hebben; constante vermoeidheid, blessures e.d.). Rustig opbouwen, dan kom je er wel!   Succes, Geert.
  • Sponsors