Advertentie:

Sylvie1968

Even voorstellen

Recommended Posts

Ik ben een vrouw van 48 jaar die over twee weken 49 wordt. Ik ben een vedergewicht want ik weeg 52kg bij een lengte van 165cm. Maar ik heb wel spierkracht. Mijn favoriete oefening is de zijwaartse plank. En de resultaten van mijn buikspieren mogen er zijn. En mijn kromme rug wordt ook zienderogen rechter. En nog een favoriete oefening is de expander waar ik de resultaten ook van zie. Ik ben tegen anabolen want ik wil mijn spieren op eigen kracht ontwikkelen. En ik houd niet van sportscholen want als ik de oefeningen thuis doe dan kan ik dat doen wanneer het mij uitkomt en het is nog gratis ook. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Ik sport dan echter wel in een sportschool, maar in mijn sportschool zijn relatief weinig gebruikers ( denk ik tenminste ). Slechts 2 overdreven grote die wel moeten gebruiken. Ik ben ook met een eigen sport zolder bezig. Gewoon wanneer het niet lukt om naar de gym te gaan :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Sylvie,

 

de sportschool kan z'n voordelen hebben, maar als je je er niet goed voelt, dan train je idd beter thuis

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
    •   Ik zit nu aan een tempo van 100 gr per dag. Dat is -700 kcal per dag. Ik had gelezen dat je best maximaal 1% per week telt. Dus dat klopt ongeveer.   Is dat te snel ?    
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition