Advertentie:



Sign in to follow this  
Sylvie1968

Even voorstellen

Recommended Posts

Ik ben een vrouw van 48 jaar die over twee weken 49 wordt. Ik ben een vedergewicht want ik weeg 52kg bij een lengte van 165cm. Maar ik heb wel spierkracht. Mijn favoriete oefening is de zijwaartse plank. En de resultaten van mijn buikspieren mogen er zijn. En mijn kromme rug wordt ook zienderogen rechter. En nog een favoriete oefening is de expander waar ik de resultaten ook van zie. Ik ben tegen anabolen want ik wil mijn spieren op eigen kracht ontwikkelen. En ik houd niet van sportscholen want als ik de oefeningen thuis doe dan kan ik dat doen wanneer het mij uitkomt en het is nog gratis ook. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik sport dan echter wel in een sportschool, maar in mijn sportschool zijn relatief weinig gebruikers ( denk ik tenminste ). Slechts 2 overdreven grote die wel moeten gebruiken. Ik ben ook met een eigen sport zolder bezig. Gewoon wanneer het niet lukt om naar de gym te gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sylvie,

 

de sportschool kan z'n voordelen hebben, maar als je je er niet goed voelt, dan train je idd beter thuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten.   Bron; Www.drogespieren.nl
    • Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.  
    • Haha ik vind het echt heel goor😆 kan je niet helpen bij deze, sorry man!
  • Sponsors