Advertentie:



Sign in to follow this  
Sylvie1968

Lichamelijke klachten

Recommended Posts

Hebben jullie ook lichamelijk klachten door het trainen? Ik heb op mijn rechterpols dat de pezen zijn gaan uitsteken. Doordat ik train met de expander

Edited by Sylvie1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Opzich heb ik geen klachten, heel af en toe eens een blessure in mijn schouders maar verder weinig. Schouders blijft bij mij een zwak punt omdat ze in het verleden ooit een keer zwaar geblesseerd zijn geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal mag je geen klachten krijgen door het trainen. Misschien voer je een oefeningen fout uit?

zelf heb ik geen klachten door het trainen. Enkel mijn knie speel nu en dan parten, omdat ik jaren terug een ongeluk heb gehad met mn fiets en een auto die me niet zag.

dus dan is het even rustig squatten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors