Advertentie:

Sign in to follow this  
Nico

Mass gainer

Recommended Posts

Bij deze heb ik een vraag ivm een mass gainer, ik train nu zowat 2 maanden ( dit bestaat uit iedere dag 30 - 40 min cardio training op crossfit of fiets en om de 2 dagen krachttraining erbij van ongeveer 40 min) nu ik gebruin enkel een wheyshake maar wil weten of het wel verstandig is om een massgainer te gaan gebruiken aangezien ik toch wel aanleg heb om snel gewicht bij te komen, ik ben 1m80 en weeg nu 85 kg, kan iemand mij hierbij helpen als dit goed voor me is of niet, mass gainer die ik staan heb bevat (op 100g) 370kcal 3,7g vet, verzadigde vetten 1,4g koolhydraten 48,9g eiwitten 34g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik werk zelf ook onregelmatige diensten als ik ochtenddienst heb neem ik brood mee en eet savonds warm Als ik middagdienst heb eet ik tussen de middag warm en neem savonds brood mee. Ok zou dus in jou geval tussen de middag voor het werk warm eten
    • Hallo,   Sinds kort heb ik een nieuw bijbaantje, als boodschappen bezorger bij de Abert Heijn.  Door het baantje werk ik een aantal dagen in de week van 14:00 tot 22:00 en ben ik onderweg op het moment van m'n dagelijkse avondmaaltijd. Ik prep m'n maaltijden omdat ik nu in de cut zit. Deze lijn trek ik graag door maar, hoe warm ik mijn eten nu op?  Tuurlijk kan ik bij willekeurige mensen aanbellen om te vragen of ik de magnetron mag gebruiken, het liefst meid ik dat.    Mijn vraag; Zijn er magnetrons langs de weg te vinden? Bij supermarkten, tankstations, etc? Of weet je betere alternatieven?>   Let me know!
    • Drijf het volume van de beenoefeningen zeker ook op zoals @Traveller040 zei. Enkel leg extension, leg curls en een leg press gaan toch te magertjes zijn voor een goede beenontwikkeling. Neem zeker squatten, romanian deadlift of gewone deadlifts en bijvoorbeeld lunges op in je schema. Laatste zijn compoundoefeningen en zijn algemeen gunstiger voor spierontwikkeling. Je hebt namelijk nogal veel isolatieoefeningen in je routine. Op zich niets mis mee maar ze nemen wel de bovenhand. Neem de verhouding minstens 2/3 compound en 1/3 isolatie in je trainingen.  
  • Sponsors