Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

Happy New You

Recommended Posts

1483430902998.jpeg.bddcf66c2f6e2d83a167a

 

Maak je klaar voor de "Happy New You" 8 weken challenge.

Gedaan met de goede voornemens op te geven! 2017 wordt anders.
Je hebt er namelijk alle baat bij, want de beste transformatie wint namelijk z'n inschrijvingsgeld terug + een leuke extra ;)

meer info op http://progress2improve.be/happy-new-you/

inschrijven kan tot 30 januari 2017 via [email protected] of via PM
minimum aantal deelnemers: 10
Betalingsgegevens worden pas verzonden indien er voldoende deelnemers zijn.

 

ps: leden van krachtforum.nl krijgen €5 korting ;)

1483351035814.jpeg

Edited by P2I
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Beetje jammer dat ik nog in verbouwing zit, hoop wel dat dit in februari afgerond is maar weet nog niet zeker... Ik wil namelijk best mee doen beetje de wintervacht weer eraf cutten :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat gerust iets weten.dan zien we wel of we iets kunnen regelen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel nog heel rustig, net als de vorige keer. De laatste week zijn meestal de inschrijvingen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors