Advertentie:

Muscle Starter Pack
P2I

Happy New You

Recommended Posts

1483430902998.jpeg.bddcf66c2f6e2d83a167a

 

Maak je klaar voor de "Happy New You" 8 weken challenge.

Gedaan met de goede voornemens op te geven! 2017 wordt anders.
Je hebt er namelijk alle baat bij, want de beste transformatie wint namelijk z'n inschrijvingsgeld terug + een leuke extra ;)

meer info op http://progress2improve.be/happy-new-you/

inschrijven kan tot 30 januari 2017 via [email protected] of via PM
minimum aantal deelnemers: 10
Betalingsgegevens worden pas verzonden indien er voldoende deelnemers zijn.

 

ps: leden van krachtforum.nl krijgen €5 korting ;)

1483351035814.jpeg

bewerkt door P2I
  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Beetje jammer dat ik nog in verbouwing zit, hoop wel dat dit in februari afgerond is maar weet nog niet zeker... Ik wil namelijk best mee doen beetje de wintervacht weer eraf cutten :)

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Momenteel nog heel rustig, net als de vorige keer. De laatste week zijn meestal de inschrijvingen :D

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition