Advertentie:



Sign in to follow this  
Sylvie1968

Legs raised hold

Recommended Posts

Ik heb hier een loodzware oefening voor de buikspieren. En heet de legs raised hold. Ga op je rug liggen op de grond. Houd je benen in een hoek van 45○ gestrekt vooruit en duw je onderrug tegen de grond om rugklachten te voorkomen. Ik doe dat 100 tellen maar het kan ook in minder of meer tellen. Ik ga dit opbouwen naar 3× 100 tellen. Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die deze oefening ook doen. Zo ja, hoe ver komen jullie? 

Edited by Sylvie1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Je hebt zo van die mensen die van nature uit iets meer hebben dan een ander. Ik herinner me nog de eerste keer dat ik een bench press moest uitvoeren. De trainer adviseerde mij om te beginnen met enkel de barbell(20kg). Ik vond het redelijk vernederend om vast te stellen dat dit zwaar aanvoelde. Zo was er in die tijd ook iemand in de gym, een echte natuurmens, met een band in zijn haren. Hij vond dat gedoe met shake's, vitaminen en supplementen maar niks. Hij duwde wel 140kg op de bench, 100kg small grip. Je kon verder aan niets zien dat hij aan krachttraining deed.
    • Al het bovenstaande!   En daarbij zeg ik ook: Vergelijk jezelf niet met anderen en grafiekjes. Wat belangrijk is, is wat jij van je eigen lijf vind. En of iemand anders dat mooi, vet, awesome, fit of iets anders vindt... is totaal onbelangrijk...
    • Jeetje wat een tijdsverdrijf... Betere hobby zoeken denk ik  
  • Sponsors