Advertentie:



Sign in to follow this  
rickdejongnl

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben Rick en ben 35 jaar oud. In het verleden heb ik altijd gevoetbald en verder weinig andere sporten beoefend.

Mijn lengte is 176 cm en ik weeg op dit moment 64 kg. Mijn doel is om binnen een jaar mijn algehele fitheid/conditie te verhogen en meer spiermassa te creëren.

Ik zat te denken om te 'groeien' naar 70kg. Weet niet of het een reëel doel is om 6 kg aan spiermassa te kweken in een jaar maar we gaan het zien.

 

De reden dat ik me aangemeld heb op dit forum is omdat ik niet goed weet waar ik moet beginnen met training en voeding om mijn doelen te bereiken.

Dus ik hoop dat ik veel ga leren via dit forum.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum Rick! :) 

 

6 kilo in een jaar in het begin is zeker mogelijk! 

 

Het is belangrijk om een goed voeding schema te maken, hier kan je genoeg informatie hierover vinden: https://krachtforum.nl/forum/10-voeding/

 

Heb je een sportschool abonnement? Dit gaat namelijk bepalen welke oefeningen / schema je kunt maken!

 

Als je vragen hebt horen wij het graag.

 

Sportieve groeten,

 

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je!

Vanavond eens even rustig gaan zitten en de informatie over voeding doornemen en een voedingsschema maken.

 

Op dit moment heb ik nog geen abonnement bij een sportschool maar dat is zeker wel de bedoeling.

Ben me nog aan het oriënteren waar ik wil gaan trainen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Rick en welkom.

 

6kg in een jaar is mogelijk, maar dan zal je wel naar de fitness moeten gaan vrees ik. Tenzij je thuis een homegym hebt.

 

met een goede voeding en een goed trainingsschema zal je zeker ver geraken. Lees even de sticky's door en als je nog vragen hebt, laat het gerust weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Misschien heb je hier wat aan   
    • Hoi allemaal,   Nu met de quarantaine leek me het een mooi moment om thuis wat te gaan sporten, alleen ik heb het idee dat ik dit niet helemaal goed aanpak. Ook raak ik vaak in de war door alle verschillende termen voor verschillende handelingen dus bij deze alvast excuses als ik iets verkeerd benoem.   Daarnaast ben ik nogal lang en vraag ik me af of ik het goed doe, en of iemand misschien tips heeft voor bepaalde oefeningen of een simpel trainingsschema?   Ik ben 1,99m en weeg op dit moment 89kg. Ik doe sinds een paar weken minimaal 4 dagen per week thuis het volgende:   - 3x 15 situps - 4x 15 bicep curls (6KG) - 3x 10 tricep extensions (6KG) - 3x 15 dumbell floor press (6KG) - 3x 15 squats   Heeft iemand misschien tips, verbeterpunten, bepaalde oefeningen die ik wel/niet moet doen? Ik zou het erg op prijs stellen!   
    • Persoonlijk zou ik er voor de benen nog wat single leg oefeningen in doen, bijv bulgarian split squat en Lunges, en misschien nog iets voor de kuiten. Voor de bicep nog een cheat Curl met een (EZ) barbell.   Edit: zie nu dat je om en om traint met barbell en dumbells dus dan vervalt me laatste zin
  • Sponsors