Advertentie:

Fit

Maximale 1 rep

Recommended Posts

Wat is jullie maximale 1 rep bij de grote 3 oefeningen?

bij mij:

squat : 170

benchpress : 115

deadlift : 150

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Normaal gezien 1 x per week, tenzij we bvb. 4 keer in de week gaan, dan zou het toevallig eens 2 keer kunnen zijn. Nu, die 130kg is al eventjes geleden gedaan.

Ik was jammer genoeg bij die 140kg niet in topvorm, het heeft pijn gedaan, vooral bij het gewicht naar beneden laten gaan. Ik had last aan mijn armen aan de aanhechtingspunten ter hoogte van de elleboog., maar het is mij toch maar mooi gelukt...

Was er blij mee... maar heb er tot en met gisteren nog last van gehad...

Edited by Praetorian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel netjes hoor, ik heb altijd last van m'n schouder met bench, erg blessure gevoelig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is mijn linkerpols erg gevoelig normaal. En de aanhechting aan beide ellebogen. Komt enkele keren per jaar voor, maar verdwijnt ook altijd weer.... gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter dat het weer verdwijnt, bij mijn schouder gaat het helaas niet weg. Nouja de pijn gaat weg alleen zodra ik weer train heb ik weer last.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet laten onderzoeken, zit er wel over te denken om het te laten doen omdat het maar niet over gaat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit echt een 1RM gedaan, train altijd op gevoel. Of ik nu 10 kg meer of minder druk, maakt mij niet zoveel uit. Heb natuurlijk wel een idee van de gewichten waar ik setjes mee doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewicht zegt zowieso niet alles natuurlijk :) Maar het blijft leuk om af en toe een personal record te halen vind ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n eerste post hier :)

M'n beste 1RM's tot nu toe zijn 210/140/240 volgens de wedstrijdregels bij powerlifting.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 uur geleden zei Guido:

M'n eerste post hier :)

M'n beste 1RM's tot nu toe zijn 210/140/240 volgens de wedstrijdregels bij powerlifting.

Leuk dat je mee komt posten! :D

Mooie 1RM's! Doe je ook wedstrijden verder?

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minuten geleden zei Fit:

Leuk dat je mee komt posten! :D

Mooie 1RM's! Doe je ook wedstrijden verder?

Thanks! Heb 1 keer een wedstrijd powerlifting meegedaan. Het niveau gaat flink omhoog de laatste jaren, dus deze 1RM's stellen in vergelijking niet eens veel voor. Heb nu last van een schouderblessure, dus kan voorlopig geen wedstrijden doen. Als dat herstelt en ik weer in vorm ben ik van plan weer mee te doen. 

Edited by Guido

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei Guido:

Thanks! Heb 1 keer een wedstrijd powerlifting meegedaan. Het niveau gaat flink omhoog de laatste jaren, dus deze 1RM's stellen in vergelijking niet eens veel voor. Heb nu last van een schouderblessure, dus kan voorlopig geen wedstrijden doen. Als dat herstelt en ik weer in vorm ben ik van plan weer mee te doen. 

Schouder blessure hoor je vaak! Is behoorlijk complex gewricht waar je snel last van krijgt. ( spreek uit ervaring heb maanden lang last gehad ).  Dacht als ik licht door train gaat het wel weg maar niet dus. 2 weken totale rust deed meer wonderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 30-1-2016 at 22:41 zei Guido:

M'n eerste post hier :)

M'n beste 1RM's tot nu toe zijn 210/140/240 volgens de wedstrijdregels bij powerlifting.

dit zijn je 1 rm's van s-b-d neem ik aan, impressive numbers hoor, weet ik dat ik voorlopig nog even vooruit kan O.o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 2/1/2016 at 21:15 zei alex:

dit zijn je 1 rm's van s-b-d neem ik aan, impressive numbers hoor, weet ik dat ik voorlopig nog even vooruit kan O.o

Bedankt man! Is squat-bench-deadlift ja. Met genoeg serieuze training zijn die getallen door de meeste mannen wel te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke en dan kom ik er even tussen met een 1 rm van 100 kilo op de squat... 

maar met lichaamsgewicht van 60 kilo vind ik het toch redelijk netjes van mezelf 

al zeg ik het zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden zei Q_inten:

oke en dan kom ik er even tussen met een 1 rm van 100 kilo op de squat... 

maar met lichaamsgewicht van 60 kilo vind ik het toch redelijk netjes van mezelf 

al zeg ik het zelf.

 

Haha je eigen lichaamsgewicht speelt ook behoorlijk mee ja.

1 RM heb ik nu in tijden al niet meer gedaan dus weet niet of ik hetzelfde zou halen :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 28-2-2016 at 21:55 zei Fit:

 

Haha je eigen lichaamsgewicht speelt ook behoorlijk mee ja.

1 RM heb ik nu in tijden al niet meer gedaan dus weet niet of ik hetzelfde zou halen :P

 

 

moet vast lukken!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit wat zijn jullie sterk! :o

 

Die van mij:

 

Squat: 60 kg :|

Bench press: 50 kg

Deadlift: 115 kg B|

 

Ik weeg zelf ongeveer 75 - 78 kg zou het niet weten ben gestopt met wegen. :P

 

Het is duidelijk waarom er meer gesquat moet worden. :ph34r:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Als jij maar diep genoeg in een deficiet zit, worden vanzelf jouw spieren ook opgevreten. Hoeveel proteine je ook eet. Ook is het zo dat als je te weinig koolhydraten eet met de eiwitten elke dag, gaan die eiwitten niet als aminozuren door het celmembraan.   Voor elk eiwit molecuul heb je een koolhydraat molecuul nodig om uberhaupt die eiwitten te laten opnemen. Als ik daar een studie op kan vinden, zal ik hem plaatsen maar dit stond ook vooral in alle biologieboeken die ik tot nu toe op school gehad heb  
    • Mijn huidige stats zijn 93kg,183cm,17% vet.Ik heb al wat ervaring met Aas maar heb heel veel last van oestrogene sides.Ik heb het zo wat gehad met Aas(zeker met aromatiserend aas) en wil het eens over een andere boeg gooien.Wat is volgens de mensen met ervaring met sarms beste optie om verder te bouwen met mijn huidige fysiek?Een recomp met welke sarm of cutten met welke sarm?Wat is haalbaar met sarms...Nog verder bulken op dit vet% lijkt me een beetje te veel van het goede,vet moet er weer allemaal terug af voor de zomer...Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    • Wat betreft het behoud en toename van lean mass tijdens een caloric deficit. Scroll op onderstaande pagina naar "Deficit gaining, energy intake (protective effects on LBM, satiety, fat loss)". Daar vind je een lijst met bestaande onderzoeken. https://sci-fit.net/collection-300-protein-studies/  
  • Sponsors