Advertentie:

Dave ( the beast )

Blesure

Recommended Posts

Pijn in mijn onderarm. Waarschijnlijk pees ontsteking of aanhechting. Hoe kom ik hier het snelst vanaf? Al een tijdje last van. Ben wat lichter en geconcentreerder gaan trainen. Heb een tijdje mijn rechterarm laten rusten, maar blijf last houden. Als ik mijn rechterbicep span kan ik hem niet continue onder spanning houden. Ik denk telkens nu is het weg en dan ga ik opwarmen en dan voel ik het alweer opkomen. Ik doe rek oefeningen enz enz. Vanalles al geprobeerd. Wie kan mij vertellen hoe ik hier het snelst vanaf kom.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Den Dave.

Ben je al bij een specialist geweest? Over het algemeen gaat het echt pas over bij volledige rust, wat lastig te realiseren is aangezien het je onderarm is en die gebruik je bijna altijd wel. Excentrische contracties en rekken kan eventueel helpen, maar het is helaas een hoop giswerk wanneer je niet precies weet wat het is.

Zoals je zegt wanneer je denkt dat het weg is dan ga je weer trainen. Of te wel het is nog niet helemaal weg, en dan begin je te snel en zodoende komt het weer terug. Vicieuze cirkel.

 

Mijn advies zou dus zijn (wanneer je het nog niet gedaan hebt uiteraard) zoek een fysiotherapeut op die er naar kan kijken zodat je duidelijk weet wat je hebt en wat je er aan kan doen. Via een site en/of foto's is het voornamelijk giswerk en dan heb je nog niet wat je wilt

 

Succes

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag gedaan.

En voor je uitschuiven is heel normaal hoor. Als je thuis zit heb je geen gains natuurlijk ;)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga zelf ook altijd zolang mogelijk door, maar gister schoot m'n schouder uit de kom dus heb nu even geen keus. ¬¬

Dan maar hardlopen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

bent arm barbell pullover (voor latissimus dorsi)

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/bent-arm-barbell-pullover

link met video (ook al is het van bodybuilding.com  ter verduidelijking.

Deed niet eens zo gek, rustig aan en geconcentreerd. Net iets te ver naar achter en een beetje pech denk ik.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet waar exact in je onderarm de pijn zich situeert maar je moet eens naar de 2 volgende clips kijken. De eerste gaat over pijn in de onderarm. De oplossing lijkt trainen met een Easy bar en lichte gewichten. De 2e clip gaat over pijn aan de binnenkant van het ellebooggewricht. De oplossing lijkt hier ook zeer eenvoudig.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Peter en Bas, denk dat ik last heb van mijn radius en biceps tendon.

het rare is dat als ik mijn biceps aanspan hij niet keihard word maar gewoon mijn biceps kan indrukken. Mijn linker biceps kan ik gewoon aanspannen en krijg ik een harde biceps die niet in te drukken is met mijn vinger.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus als ik het goed begrijp bedoel je de pees van je biceps die aan je radius vast zit? Ontstekingen kan je makkelijk herkennen wanneer het warm en rood is. E.v.t gezwollen.

overbelastings klachten komen op deze manier: eerst klachten na inspanning, klachten tijdens inspanning, klachten continu. de overgang spier-pees en pees-bot is vaak wel het zwakst dus dit is goed mogelijk

Verder kan ik er weinig over zeggen zonder het daadwerkelijk te zien.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    •   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition