Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

Nieuw logo

Recommended Posts

Na feedback, werd duidelijk dat door het huidige logo wel eens een misverstand ontstond ivm de trainingen. Door de kettlebell werd soms gedacht dat mijn trainingen voornamelijk met kettlebells wordt gedaan. 

Toen werd reeds een eerste aanpassing gedaan met een barbell erbij. Maar blijkbaar bleef er vaak een misverstand opduiken.

daar mijn trainingen zowel met gewichten als bodyweight ,etc. zijn , hebben we besloten voor een neutraler logo.

hierbij komt ook dat het logo gemakkelijker te borduren wordt op kleding en handdoeken, want ook dit bleek bij veel firma's een probleem te zijn.

 

hierbij presenteer ik het nieuwe logo. In de loop van de komende weken , gaan we geleidelijk overgaan naar het nieuwe logo om een breder publiek aan te spreken.

 

IMG_4061.JPG

Edited by P2I
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zou voor het 3de logo gaan maar dan zonder de vleugels :) Dan zou die voor mij perfect zijn.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei P2I:

Openingspost aangepast

 

Ziet er netjes uit!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minuten geleden zei Fit:

 

Ziet er netjes uit!

Bedankt!

ik ben inderdaad erg tevreden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Heb het meerdere malen geprobeerd, maar noppes. Dat is denk ik alleen je centen weggooien. Als je op 10mg niet kunt groeien, zit het probleem heel ergens anders!
    • Zijn de resultaten van lgd beter als de dosis verhoogd Word? Er zijn heel wat video's te vinden waar Word aanbevolen om met 10mg te starten en te verhogen naar 20mg om te bulken...
    • Hoi Emin,   Je gaat wel erg hard! Eerst een goeie basis leggen (bench presses, squats en deadlift). Van daar uit verder uitbouwen. Te veel info tegelijk maakt alleen maar chaotisch. Op een gegeven moment zie door de bomen 't bos niet meer. Sluit het risico van overtraining ook niet uit! Wanneer je in te korte tijd te veel van je spieren vergt, kan daar nare gevolgen hebben; constante vermoeidheid, blessures e.d.). Rustig opbouwen, dan kom je er wel!   Succes, Geert.
  • Sponsors