Advertentie:



Sign in to follow this  
P2I

Nieuw logo

Recommended Posts

Na feedback, werd duidelijk dat door het huidige logo wel eens een misverstand ontstond ivm de trainingen. Door de kettlebell werd soms gedacht dat mijn trainingen voornamelijk met kettlebells wordt gedaan. 

Toen werd reeds een eerste aanpassing gedaan met een barbell erbij. Maar blijkbaar bleef er vaak een misverstand opduiken.

daar mijn trainingen zowel met gewichten als bodyweight ,etc. zijn , hebben we besloten voor een neutraler logo.

hierbij komt ook dat het logo gemakkelijker te borduren wordt op kleding en handdoeken, want ook dit bleek bij veel firma's een probleem te zijn.

 

hierbij presenteer ik het nieuwe logo. In de loop van de komende weken , gaan we geleidelijk overgaan naar het nieuwe logo om een breder publiek aan te spreken.

 

IMG_4061.JPG

Edited by P2I
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zou voor het 3de logo gaan maar dan zonder de vleugels :) Dan zou die voor mij perfect zijn.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei P2I:

Openingspost aangepast

 

Ziet er netjes uit!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minuten geleden zei Fit:

 

Ziet er netjes uit!

Bedankt!

ik ben inderdaad erg tevreden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors