Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

eigen supplementenreeks?

Recommended Posts

Waar kopen jullie je supplementen (vnl eiwitpoeders) en van welke merk?

 

zoals jullie misschien weten, heeft Progress 2 Improve een kortingscode voor zn klanten bij een eiwitsupplementen firma, maar daar de meeste "kleinere" supplementen firma's ook steeds met online coaching beginnen, gaan we deze code niet meer verdelen.

 

nu is de vraag, moeten we een eigen label beginnen in een overspoelde markt? Of proberen we een nieuwe overeenkomst te maken met een andere firma, of beginnen we ook met een webshop? 

 

Graag jullie idee hierover.

 

bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Meestal bestel ik bij 1 van de websites die rechts in de banners getoond word. Verschilt per keer ik kijk soms bij acties etc. Ik kijk vaak niet merk afhankelijk. Een eigen merk beginnen is denk ik lastig in deze al aardig volle markt.

 

Wil je perse een code kunnen geven? Dan is het wellicht het beste een andere firma te zoeken. Want ik denk dat het ook al aardig vol is qua webshops. Ik denk dat het beste is je bij je main goal te houden en dat is je kwaliteit coaching. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga eens navragen hoe vaak de code al gebruikt is. Misschien eens nazien of het de moeite is om tijd in te steken.

 

eenmaal mijn prive locatie afgewerkt is, zullen een deel producten aangekocht worden en in stock zijn, maar misschien is dit voor de online coaching geen meerwaarde

 

bedankt

Edited by P2I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors