Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

eigen supplementenreeks?

Recommended Posts

Waar kopen jullie je supplementen (vnl eiwitpoeders) en van welke merk?

zoals jullie misschien weten, heeft Progress 2 Improve een kortingscode voor zn klanten bij een eiwitsupplementen firma, maar daar de meeste "kleinere" supplementen firma's ook steeds met online coaching beginnen, gaan we deze code niet meer verdelen.

nu is de vraag, moeten we een eigen label beginnen in een overspoelde markt? Of proberen we een nieuwe overeenkomst te maken met een andere firma, of beginnen we ook met een webshop? 

Graag jullie idee hierover.

bedankt

Advertentie:

Meestal bestel ik bij 1 van de websites die rechts in de banners getoond word. Verschilt per keer ik kijk soms bij acties etc. Ik kijk vaak niet merk afhankelijk. Een eigen merk beginnen is denk ik lastig in deze al aardig volle markt.

Wil je perse een code kunnen geven? Dan is het wellicht het beste een andere firma te zoeken. Want ik denk dat het ook al aardig vol is qua webshops. Ik denk dat het beste is je bij je main goal te houden en dat is je kwaliteit coaching. 

• Upvote 1

Ik ga eens navragen hoe vaak de code al gebruikt is. Misschien eens nazien of het de moeite is om tijd in te steken.

eenmaal mijn prive locatie afgewerkt is, zullen een deel producten aangekocht worden en in stock zijn, maar misschien is dit voor de online coaching geen meerwaarde

bedankt

Edited by P2I