Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Tot 29 janurari 11% korting bij bodyenfit met deze code!

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Je zegt het zelf al een beetje, maar aan genetica kan je niks doen.    EN dit klinkt wellicht een beetje lomp, maar komt uit een goed hart;  Je bent nog niet echt groot/gespierd genoeg om te zien/merken wat je genen zijn. Dat duurt ff, minimaal een paar jaar. Dan zie je alles komen en dan merk je dat bepaalde spieren minder hard groeien, of zelfs helemaal niet meer willen. Of juist veel harder groeien dan de rest.    Voorbeeld: ik dacht dat mijn borst een sterk punt was van me, maar dat is dus zelfs een ZWAK punt en is juist mijn rug hetgeen wat de rest zwaar overstemt. Je leert je lichaam kennen door de jaren heen! Komt allemaal goed kerel!
    • Hierboven is helaas alles al gezegd. There is no easy way out. Goed uitgelegd @Fit   Wat wij doen met zijn allen, is moeilijk. De truc is om dingen te eten die je LEKKER vind met weinig kcal. Het komt goed, maar je moet een manier vinden waarop je het kunt volhouden zonder dat het een sleur wordt!   Meer kunnen we niet zeggen!
    • Waarschijnlijk had je het zelf al gevonden maar hieronder een video waarin de traps worden uitgelegd (engels)       
  • Sponsors