Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Overige hobby's

Recommended Posts

Wat zijn jullie overige hobby's naast fitness?

 

Mijne is motor rijden! :) Dit weekend ook weer heerlijk eventjes gereden, koud maar wel te doen!

 

 

20170129_165543.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Autodetailing. Kan ik echt van genieten. Maar zoooo weinig tijd momenteel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd blijft momenteel bij mij ook een groot probleem helaas :P 

Vaak bij eigen auto of bij andere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide, vroeger deed ik erg vaak voor anderen. Maar tijd tijd tijd...

deze lente wel nog es een Porche doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn andere hobbies naast fitness zijn tekenen/ schilderen en wandelen het liefste op de hoge venen in België omdat het daar rustig is. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors