Advertentie:

Zangetso

Level 1000 Challenge!

Recommended Posts

Hoi!, 

Ik ben Raza 25 jaar en ben accountant. Ik ben al een tijdje "overweight", naja dat vind ik zelf.

Ik heb een buikje en dat ben ik zat. Ik heb eerder weleens aan een challenge meegedaan en toen best veel gewicht verloren, maar helaas is het allemaal terug.

Een tijdje geleden(6 weken ofzo) ben ik weer begonnen. Ik wou het laag drempelig houden en vooral kijken of ik het aan kon. Mijn doel is om aan het eind van het jaar 1000 pushups 1000 squats en 1000 bent-over-rows te kunnen. Niet achtermekaar....wel met rust.

Reden dat ik voor deze oefeningen gekozen heb is omdat ik ze overal kan doen, dat is ook beetje het idee. Met mijn drukke leven ging ik allemaal excuusjes verzinnen om niet te sporten en nu heb ik die niet meer. Ik zal de oefeningen niet perfect doen en het is wellicht ook niet indrukwekkend, maar het gaat er meer om dat ik gewoon bezig ben. 

Ik begon met 10 pushups 10 squats en begon het bij te houden(filmen). Elke volgende workout doe ik plus 10 reps per oefening. Ik doe meestal 2 workouts per week.

Ik durfde het niet gelijk online te gooien...Ik wou eerst even kijken of ik het wel leuk vond en zou volhouden. Inmiddels ben ik aardig op weg :D, dus wil ik mijn verhaal graag delen. 

Ik zal de videologs met jullie delen en als jullie vragen hebben, schiet maar raak.

Wens me succes! 

 

Mijn eerste videolog

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Succes man. Als ik je een tip mag geven. Probeer wat explosiviteit te combineren in je workouts. Op die manier pak je de fast twitch spiervezels aan en je metabolisme in rust gaat er van verhogen.

 

 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Peter Wouters:

Succes man. Als ik je een tip mag geven. Probeer wat explosiviteit te combineren in je workouts. Op die manier pak je de fast twitch spiervezels aan en je metabolisme in rust gaat er van verhogen.

 

 

thanks voor de tip!

 

Even de logs bijwerken :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik had hier 93 push ups gedaan ipv 100! volgende keer beter....

 

 

 

 

 

 

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    •   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition