Advertentie:

Muscle Starter Pack
Koen

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Mijn naam is Koen, ik ben 21 jaar.

Ik ben 189cm en weeg 75kg, redelijk mager dus voor mijn lengte.

Fitness doe ik nu ongeveer een jaar met pauzes, maar ik zou alles graag eens willen optimaliseren en mij echt er voor inzetten.

Maar het probleem dat ik heb is dat ik geen voedingsschema heb of trainingschema.

Een kameraad waarmee ik ga fitnessen zei dat ik gewoon veel moet eten en met hem mee moet trainen.

Maar dit vind ik zo gek want ik denk dat ik mij beter aan een schema kan houden dan zo veel mogelijk te eten van alles en nog wat.


Graag zou ik rond de 85-90kg wegen als ik afgetraind ben. 

Thuis heb ik ook een heel deel shakes en andere supplementen, deels gekocht en deels gekregen.

Dus als iemand zich geroepen voelt om mij hiermee verder te helpen kan ik je een hele lijst doosturen met alles wat ik thuis heb staan.

En wie weet kan ik dan met jouw hulp een perfect voedingsschema en trainingsschema opstellen.

Als het echt moet, ben ik zelfs bereid om ervoor te betalen.

 

Alvast heel erg bedankt

grtjs Koen

Als je meer info nodig hebt voel je vrij om te vragen!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Hoi Koen,

 

Eerst welkom op het forum! Ik raad je aan om de categorie voeding eens door te nemen https://krachtforum.nl/forum/10-voeding/

 

Hier is veel informatie te vinden over het maken van een goed schema, wanneer je vragen hebt kunnen wij altijd helpen hiermee! Met de voedingsschema maker kun je je calorie behoefte berekeken en hier een schema bij maken.

Groeten,

 

Fit

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition