Advertentie:

Koen

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Mijn naam is Koen, ik ben 21 jaar.

Ik ben 189cm en weeg 75kg, redelijk mager dus voor mijn lengte.

Fitness doe ik nu ongeveer een jaar met pauzes, maar ik zou alles graag eens willen optimaliseren en mij echt er voor inzetten.

Maar het probleem dat ik heb is dat ik geen voedingsschema heb of trainingschema.

Een kameraad waarmee ik ga fitnessen zei dat ik gewoon veel moet eten en met hem mee moet trainen.

Maar dit vind ik zo gek want ik denk dat ik mij beter aan een schema kan houden dan zo veel mogelijk te eten van alles en nog wat.

Graag zou ik rond de 85-90kg wegen als ik afgetraind ben. 

Thuis heb ik ook een heel deel shakes en andere supplementen, deels gekocht en deels gekregen.

Dus als iemand zich geroepen voelt om mij hiermee verder te helpen kan ik je een hele lijst doosturen met alles wat ik thuis heb staan.

En wie weet kan ik dan met jouw hulp een perfect voedingsschema en trainingsschema opstellen.

Als het echt moet, ben ik zelfs bereid om ervoor te betalen.

Alvast heel erg bedankt

grtjs Koen

Als je meer info nodig hebt voel je vrij om te vragen!

Advertentie:

Hoi Koen,

Eerst welkom op het forum! Ik raad je aan om de categorie voeding eens door te nemen https://krachtforum.nl/forum/10-voeding/

Hier is veel informatie te vinden over het maken van een goed schema, wanneer je vragen hebt kunnen wij altijd helpen hiermee! Met de voedingsschema maker kun je je calorie behoefte berekeken en hier een schema bij maken.

Groeten,

Fit