Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Mount nutrition pre workout review

Recommended Posts

Mount nutrition pre workout review

 

Voor mij is dit merk volkomen nieuw, alle producten worden in Nederland geproduceerd. De pre workout is netjes verpakt en snel geleverd. Op de pot zelf is echter geen ingrediënten lijst te vinden, dit word los bijgeleverd op een a4 formaat papier. Dit is niet storend maar was nieuw voor mij.

 

Inhoud: 500 gram, wat met de grote schep wellicht wat aan de weinige kant is.

Smaak: Citroen, de smaak van deze pre workout is nagenoeg perfect. Niets op aan te merken. Drinkt makkelijk zonder tegenzin weg.

Prijs: 24,95. Dit is aan de prijzige kant voor een pre workout, maar dan heb je echter ook wat!

Hoe mengt deze pre workout: Mengt zeer goed met water, dit zorgt ervoor dat het niet lijkt dat je zand drinkt.

 

Over de pre workout:

Mount Nutrition Pre Workout bevat een unieke mix van ingrediënten om de fysieke prestaties van het lichaam tijdens het sporten te verhogen. Het bevat o.a. L-arginine, L-citruline, L-taurine, cafeïne en creatine.

 

Ingrediënten: Dextrose monohydraat, MaxaPure gemicroniseerde creatine monohydraat (3 g), L-arginine alfa Ketogluterate di-hydraat (1 g), L–taurine (500 mg), aroma, cafeïne anhydraat (250 mg), voedingszuur (citroenzuur), druivenpitolie extract (100 mg), zwarte peper (piper nigrum) (100 mg), zoetstof (sucralose).

 

Nu natuurlijk het belangrijkste! De ervaring met deze pre workout:

 

Ik heb deze pre workout savonds uit mijn werkt genomen een half uurtje voor ik ging sporten. Onderweg naar de sportschool heb ik geen naar gevoel, het lijkt nog niets te doen. Echter in de sportschool begint het te komen. Ik doe mijn warming up ( kwartiertje cardio ) en vervolgens begin ik aan mijn chest workout. Na mijn warming up setjes komen de serieuzere gewichten, en deze sets gaan verrassend makkelijk. Duidelijk iets meer kracht dan zonder pre workout. Ook heb ik deze training helemaal afgemaakt zonder echt moe te worden, wat ik normaal savonds wel heb zonder pre workout. Ik ben klaar en ga naar huis, nu het belangrijkste nog, kan ik in slaap komen? Met deze pre workout is dat geen probleem. De doseringen zijn dus precies goed en niet te extreem waardoor je bijvoorbeeld niet meer in slaap komt. Al met al dus een prima pre workout welke wel een beetje prijzig is maar voor dat geld heb je ook wel wat.

 

Als je interesseert bent in dit product kun je deze hier bestellen.

 

20170225_213719.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors