Advertentie:

Fit

Mount nutrition pre workout review

Recommended Posts

Mount nutrition pre workout review

 

Voor mij is dit merk volkomen nieuw, alle producten worden in Nederland geproduceerd. De pre workout is netjes verpakt en snel geleverd. Op de pot zelf is echter geen ingrediënten lijst te vinden, dit word los bijgeleverd op een a4 formaat papier. Dit is niet storend maar was nieuw voor mij.

 

Inhoud: 500 gram, wat met de grote schep wellicht wat aan de weinige kant is.

Smaak: Citroen, de smaak van deze pre workout is nagenoeg perfect. Niets op aan te merken. Drinkt makkelijk zonder tegenzin weg.

Prijs: 24,95. Dit is aan de prijzige kant voor een pre workout, maar dan heb je echter ook wat!

Hoe mengt deze pre workout: Mengt zeer goed met water, dit zorgt ervoor dat het niet lijkt dat je zand drinkt.

 

Over de pre workout:

Mount Nutrition Pre Workout bevat een unieke mix van ingrediënten om de fysieke prestaties van het lichaam tijdens het sporten te verhogen. Het bevat o.a. L-arginine, L-citruline, L-taurine, cafeïne en creatine.

 

Ingrediënten: Dextrose monohydraat, MaxaPure gemicroniseerde creatine monohydraat (3 g), L-arginine alfa Ketogluterate di-hydraat (1 g), L–taurine (500 mg), aroma, cafeïne anhydraat (250 mg), voedingszuur (citroenzuur), druivenpitolie extract (100 mg), zwarte peper (piper nigrum) (100 mg), zoetstof (sucralose).

 

Nu natuurlijk het belangrijkste! De ervaring met deze pre workout:

 

Ik heb deze pre workout savonds uit mijn werkt genomen een half uurtje voor ik ging sporten. Onderweg naar de sportschool heb ik geen naar gevoel, het lijkt nog niets te doen. Echter in de sportschool begint het te komen. Ik doe mijn warming up ( kwartiertje cardio ) en vervolgens begin ik aan mijn chest workout. Na mijn warming up setjes komen de serieuzere gewichten, en deze sets gaan verrassend makkelijk. Duidelijk iets meer kracht dan zonder pre workout. Ook heb ik deze training helemaal afgemaakt zonder echt moe te worden, wat ik normaal savonds wel heb zonder pre workout. Ik ben klaar en ga naar huis, nu het belangrijkste nog, kan ik in slaap komen? Met deze pre workout is dat geen probleem. De doseringen zijn dus precies goed en niet te extreem waardoor je bijvoorbeeld niet meer in slaap komt. Al met al dus een prima pre workout welke wel een beetje prijzig is maar voor dat geld heb je ook wel wat.

 

Als je interesseert bent in dit product kun je deze hier bestellen.

 

20170225_213719.jpg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik fitness al jaren door pushups, situps, en plank oefeningen uit te voeren en ben dan ook gemiddeld gespierd. Nu heb ik onlangs  dumbells, barbell en een bench gekocht om thuis met gewichten te trainen. Het boek "gespierde god" van Glen Goossens heb ik aangekocht om meer te weten  te komen over welke oefeningen ik kan uitvoeren om iedere spier in mijn lichaam goed te kunnen trainen. Ik volg daarbij het 3 daags trainingsschema op  di,do, za. Op woensdag en zondag ga ik ook nog hardlopen. De voorbije weken heb ik wellicht de fout gemaakt door op de trainingsdagen te lang en te veel verschillende oefeningen uit te voeren. Op dinsdag is het schema als volgt, buik-borst-biceps-trapezius. Voor iedere spiergroep doe ik dan meerdere en waarschijnlijk ook te veel oefeningen. Om een voorbeeld te geven! Voor borst voer ik na 3x30 pushups, 3x15 dips nog 5 a 6 verschillende oefeningen uit met dumbells. Nadat alle spiergroepen getraind zijn ben ik dan ook  al snel 2 tot 2,5 uur bezig geweest. Ik ben natuurlijk supergemotiveerd om iedere spier super goed te trainen maar ik heb niet het gevoel dat ik op deze manier veel spiermassa ga bijkomen. Ik eis waarschijnlijk te veel van mijn lichaam. Ik sta wel lekker droog maar met kledij aan oog ik waarschijnlijk ook te scherp en te mager, hoewel 78kg voor 1,78m niet zo slecht is vermoed ik. Wat is de beste manier om spiermassa bij te komen maar daarbij ook iedere spier in bv. de borst te trainen? In het 3 daags trainingsschema komt de borst 2 maal aan training toe. Als het aantal oefeningen moet beperkt blijven en daarbij telkens dezelfde oefeningen uitgevoerd worden dan kan ik mij voorstellen dat de borst niet optimaal getraind wordt. Ik besef dat ik anders ga moeten trainen door met zwaardere gewichten en kortere sessies te trainen maar weet niet hoe ik mijn 3 daag schema moet invullen. Wie kan mij op de goede weg helpen?  
    • Toch beetje schaamrood op de kaken, was vergeten update te plaatsen. Gewicht zit inmiddels of 74kg, en had vooraf (kom van 95kg) verwacht dat vet dan wel weg zou zijn maar helaas zit er nog wel een aardig randje aan. We gaan dan nog maar even rustig door met cutten.  Mijn aangepaste "lifestyle" begint overige steeds natuurlijker te voelen,  daar ben ik wel blij mee.
    • Ook prima! Doe ik dat kerel! Je ziet ze verschijnen. Het is veel werk dus kan niet beloven hoeveel tijd er tussen zit telkens!
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition