Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Mount nutrition pre workout review

Recommended Posts

Mount nutrition pre workout review

 

Voor mij is dit merk volkomen nieuw, alle producten worden in Nederland geproduceerd. De pre workout is netjes verpakt en snel geleverd. Op de pot zelf is echter geen ingrediënten lijst te vinden, dit word los bijgeleverd op een a4 formaat papier. Dit is niet storend maar was nieuw voor mij.

 

Inhoud: 500 gram, wat met de grote schep wellicht wat aan de weinige kant is.

Smaak: Citroen, de smaak van deze pre workout is nagenoeg perfect. Niets op aan te merken. Drinkt makkelijk zonder tegenzin weg.

Prijs: 24,95. Dit is aan de prijzige kant voor een pre workout, maar dan heb je echter ook wat!

Hoe mengt deze pre workout: Mengt zeer goed met water, dit zorgt ervoor dat het niet lijkt dat je zand drinkt.

 

Over de pre workout:

Mount Nutrition Pre Workout bevat een unieke mix van ingrediënten om de fysieke prestaties van het lichaam tijdens het sporten te verhogen. Het bevat o.a. L-arginine, L-citruline, L-taurine, cafeïne en creatine.

 

Ingrediënten: Dextrose monohydraat, MaxaPure gemicroniseerde creatine monohydraat (3 g), L-arginine alfa Ketogluterate di-hydraat (1 g), L–taurine (500 mg), aroma, cafeïne anhydraat (250 mg), voedingszuur (citroenzuur), druivenpitolie extract (100 mg), zwarte peper (piper nigrum) (100 mg), zoetstof (sucralose).

 

Nu natuurlijk het belangrijkste! De ervaring met deze pre workout:

 

Ik heb deze pre workout savonds uit mijn werkt genomen een half uurtje voor ik ging sporten. Onderweg naar de sportschool heb ik geen naar gevoel, het lijkt nog niets te doen. Echter in de sportschool begint het te komen. Ik doe mijn warming up ( kwartiertje cardio ) en vervolgens begin ik aan mijn chest workout. Na mijn warming up setjes komen de serieuzere gewichten, en deze sets gaan verrassend makkelijk. Duidelijk iets meer kracht dan zonder pre workout. Ook heb ik deze training helemaal afgemaakt zonder echt moe te worden, wat ik normaal savonds wel heb zonder pre workout. Ik ben klaar en ga naar huis, nu het belangrijkste nog, kan ik in slaap komen? Met deze pre workout is dat geen probleem. De doseringen zijn dus precies goed en niet te extreem waardoor je bijvoorbeeld niet meer in slaap komt. Al met al dus een prima pre workout welke wel een beetje prijzig is maar voor dat geld heb je ook wel wat.

 

Als je interesseert bent in dit product kun je deze hier bestellen.

 

20170225_213719.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors