Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Krachtforum intro video

Recommended Posts

Ik wil voor het forum video's gaan maken, hiervoor heb ik dus een intro video laten maken. Wat vinden jullie ervan? Hij is bijna af er worden nog de laatste wijzigingen in gedaan!

into.mp4

Advertentie:

Ik plaats hem vanavond wel op youtube dat is makkelijker!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Hallo allemaal,   Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen   Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁   LGD: 10mg pd Cardarine: 25mg pd RAD: 25mg pd Ostarine: 20mg pd   Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine.  Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals jaar 1 en 2 van het trainen.    Oke gaan we:   Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me rug heb valt het wel op.  Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak.    Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks.  Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed.  De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken Zeg 🤩 Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak.    Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter.  Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom ik ook wel maar vaak weet je dat niet meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind.  En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles.    Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel.    Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten.  Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment.  Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht.    Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh man deze week was kneiter hard.    Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc.    Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten.  Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk nog wel meer.  Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!   Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel.    Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test.  Ik heb er nul komma nul last van.  Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken.    Wordt vervolgd.     Gr Sander. 
    • Laatste update van deze log:   ik heb vrijwel alle kracht behouden maar wel met iets minder reps. Inmiddels zit ik aan een volgende kuur en zal daar een nieuw blog voor openen.    Wat betreft deze kuur: het was het eerste ‘ kuurtje” na 3,5 jaar naturel trainen en is zeer goed bevallen. Ik reageerde er behoorlijk goed op maar dat had ik al verteld in me updates. Ik ben twee weken na einde kuur begonnen met een korte cut om wat vet kwijt te raken. Ik zat toen 2 weken in de nakuur en dus was het testosteron nivo lekker hoog. ( anders zou ik zeker gewacht hebben, maar heb bij mijn bron gevraagd wat het beste moment was).  Nou die cut ging als een raket, met 4 weken net zo droog als ik begon. Het is dus zo dat dat LGD bij mij wat vocht vast hield en dat gaf een vertekend beeld. ( leek vetter).    Uiteindelijk heb ik ongeveer 2 kilo gewonnen. Dit was in 12 weken nooit gelukt zonder de sarms. Een beginnen red wel een kilo of 4, maar ik train al wat langer en Zoals eerder gezegd hou ik alles tot in de puntjes bij. Dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat het rond de 2 kilo is, waar ik superblij mee ben.  Omdat ik lang ben zie je natuurlijk niet van: zo hey, er zit 2 kilo bij! Nee, dat niet maar het is gewoon net weer allemaal wat beter.  Ik heb ook geen last gehad van een dip, libido vermindering of wat dan ook toen ik gestopt was. Top! verder heb ik blijvend ongeveer 10 tot 15 kilo op mijn bankdruk kunnen bijschuiven, dat is mischien nog wel het gekste van het hele verhaal haha.    Mijn bron is ook actief op dit forum en die heb ik voor, tijdens en na foto’s gestuurd. Omdat ik ze niet op internet wil zetten ivm herkenbaarheid kan hij wel bevestigen dat het gewerkt heeft 💪🏻   Tot zover deze log 🤩   gr Sander. 
    • Hai Thomas,   Je zal uiteraard wel iets merken van je oefeningen, maar als je eten niet onpoint is dan gaat er niks gebeuren. Mischien een paar beginners gains maar daarna is het feest wel over.    Volgens mij zijn er wel redelijk goedkope commerciele sportscholen waar een abonement niet al teveel geld kost. Mischien is het een idee om een abbonement te vragen aan je ouders voor bv je verjaarsdag.    Dat je altijd vrij dun bent geweest zal waarschijn je bouw zijn ik combinatie met te weinig of precies genoeg eten.  Mijn advies: probeer een lidmaatschap van een sportschool bij je ouders los te peuteren. Ga je dan verdiepen in eten en vraag hierover info op het forum.  Dan kan je een fullbodyschema gaan doen van 3 dagen per week. Bv ma, woe en vrij. Ik weet zeker dat je versteld van jezelf gaat staan als je bovenstaande weet te realizeren en je na een jaar jezelf bekijkt   gr Sander.     
  • Sponsors