Advertentie:

Devogel

Test e winny

Recommended Posts

Hallo allemaal,
Na enkele tijd lezen denk ik eruit te zijn:

Ik ben 21 jaar, 84 kilo, 1.90m en train nu net een jaar (vet% ca. 11) Na goed nadenken en lezen besloten mijn 1e kuur te starten.

Voeding zit in mijn opzicht goed ( Maar laat me graag corrigeren ):

0800: 75 gr havermout, 30 gram bosbessen, wheyshake (incl. leucine+bcaa) + 5ml olijfolie.

1000: 75 gram rijst, 175 gram kip, 30 gr spinazie + 5 ml olijfolie.

1300: 75 gram rijst, 175 gram kip, 30 gr spinazie + 5 ml olijfolie.

1530:75 gram rijst, 175 gram kip, 30 gr
spinazie + 5 ml olijfolie.

Voor trainen: 1 appel+ grapefruitsap+ wheyshake (incl creatine, leucine, glutamine en bcaa) 

Na trainen: wheyshake (incl creatine, leucine, dextrose, glutamine en bcaa)

2100: 80 gr pasta, 175 gr kip en 30 gramspinazie.

Voor slapen: 45 gram caseïne+ leucine + 5 ml olijfolie

Totaal zo rond de 3000 kcal.

Overig:
Ca. 5 liter water
Omega 3
Vitamine C
ZMA
Multivitamins
Vitamine D3
Biergist
Vitamine b5

1 cheatmeal in de week die een 'basismeal' vervangt.

Waarschijnlijk veel te veel lees werk, exuus, maar ik heb graag alles tot in de puntjes uitgelegd.

Nu back to subject: ik wil dus gaan kuren. Ikzelf zat te denken aan het volgende:

Kuur:
Test e: 1-10 op 500 mg pw
Winstol: 1- 6 op 60 mg ed

Nakuur:
Nolva: 12-14 op 20 mg ed

Ik weet het, veel informatie, maar ben graag goed voorbereid.
Hebben jullie verder nog tips qua toevoegingen aan de kuur, of iets anders eromheen of aan de lengte van de kuur , laat het me graag weten. Wil graag zsm starten!

Greatzzz

Advertentie:

Ik denk dat er nog veel uit te halen is op naturel manier.

je voeding is erg eentoning en zal hierdoor ook vaak bepaalde micronutrienten missen.

kan je ook eens vertellen hoe je trainingsschema in elkaar steekt? (Split/ aantal oefeningen per spiergroep / hoe vaak een spiergroep per leer wordt aangepakt / aantal sets en reps/...)

Verder zelf nooit anabolen genomen, maar 500mg test e zal weinig uithalen. Van zoveel ik er van lees, zou minimaal 750 nodig zijn om deftig resultaat te halen.

over winstrol ken ik te weinig

groetrn

Ik ben het helemaal eens met @P2I dat er nog wel meer "clean" uit te halen is, immers 1,90 m en 84 kg..

Na 1 jaar trainen heb je bij lange na nog niet het maximale bereikt.

Ook vind ik je voeding erg eenzijdig en zou ik er bijvoorbeeld meer noten en vis (scheelt je weer in de omega's) en ander vlees in verwerken. Kijk ook eens naar andere bronnen van koolhydraten, aardappel is soms best lekker denk ik voor jou en er is meer groente dan spinazie, broccoli schijnt ook heerlijk te zijn om maar in het groen te blijven.

Verder kijkend naar je voeding kom ik op nog niet op 2500 kCal op rustdagen, laat ik een kleine foutmarge hanteren dan kom ik nog niet in de buurt van jouw 3000 kCal. Dus je voeding is niet in orde, de bronnen niet en de totale calorie inname niet. En dan zal je ook niet groeien. 

Ik weet niet wat je begin stats waren, maar het zou zonde zijn om je natuurlijke groei te verkloten door de naar andere middelen te grijpen.

Maar goed, ik denk dat je zelf oud en wijs genoeg bent. 

Eerlijk advies moet gegeven worden en ik denk dat je nog niet klaar bent voor een kuur, je hebt (denk ik, dat kan een foute aanname zijn van mij) nog te weinig trainingservaring, je voeding is niet in orde (of je hebt niet het juiste eetschema doorgegeven).

Met je huidige voeding zal geen enkele kuur aanslaan.

Daarbij is 500mg Test E per week meer dan voldoende voor een beginner, maar gezien jouw jonge leeftijd zou het hormoon voldoende aanwezig moeten zijn. Met 60mg Winstrol per dag is het een overkill, 40 mg is genoeg. Winstrol is immers Test in orale vorm en het zal wat vochtretentie tegen werken. Daarom zou het ook beter zijn om dit de laatste 6 weken van een kuur te nemen.

Zie dit niet als kritiek of als aanval, maar denk erover na. De bedoeling is om je te helpen.

Wow, na 1 jaar al gaan kuren.

Train eerst een 3 a 4 jaar. Er zijn honderden oefeningen die je kan waardoor je je lichaam blijft verassen en pusht om te groeien.

Grijp niet gelijk naar de makkelijke weg.

Ik zou nooit voor tabs gaan. Als je kiest om te kuren altijd voor injects kiezen omdat tabs zeer schadelijk zijn voor je lever. Bij injects is dit veel minder. Winny heb je ook in injectie vorm :)

Je zou kunnen kiezen voor de tabs, zo heel schadelijk is het niet als je het bijvoorbeeld maar 8-12 weken per jaar gebruikt. Drank is schadelijker. 

Enige wat je merkt is krachttoename en heel misschien wat massa toename. 

2 jaar en dan 8 kg aangekomen of in de afgelopen 20 jaar?

En wil je massa, dan zou ik de cardio achterwege laten, misschien beperken tot een minimum, 90% fitness - 10% cardio.

Daarbij om massa te winnen is een calorie overschot nodig en om vet te verliezen (droger worden) is een calorie tekort nodig. Dus dat gaat lastig tegelijk. Wil je optimale resultaten van een anabolica (=opbouwend), dan zul je dus moeten eten, meer eten anders is het zonde van de spullen. Afvallen doe je niet met anabolica, maar met eventuele andere middelen.

Met de androgene effecten van Winstrol zul je echt wel wat vet verliezen en ook werkt het vochtafdrijvend, maar voor vetverbranding is het niet bedoeld.

Fout! En dubbel fout!

• Je begint niet met Winstrol om af te vallen, maar je kijkt naar je voeding. Daarbij kan anabolica je ondersteunen, mits je de juiste middelen neemt voor het doel.
  • Vragen naar merken is niet aan te raden op fora!!

Begrijp me niet verkeerd, Winstrol zal je echt wel wat resultaten geven, maar puur voor het vetverlies kan je beter andere middelen nemen.

8-12 weken is toch wel enigszins lang en het is zeker wel levertoxisch. Beter zou max 8 weken op max 50mg ed zijn.
Of zoals eerder voorbijkwam, injecteren ELKE DAG

Edited by Scoopz
  • Upvote 1

32 minuten geleden zei Wess1988:

Je zou kunnen kiezen voor de tabs, zo heel schadelijk is het niet als je het bijvoorbeeld maar 8-12 weken per jaar gebruikt. Drank is schadelijker.

Als dat rechtstreeks uit de apotheek kan je over zoiets nog discussiëren.  Maar zaken die je online besteld weet je niks over de inhoud. Die zijn meestal bij iemand in de keuken vervaardigd. De verhoudingen kloppen niet en het werkzame product is dikwijls iets totaal anders. Dan nog gezwegen over giftige bijvoegsels. Jaarlijks sterven er honderden mensen aan online aangekochte middelen.

• Upvote 1

Er is nog zoveel uit te halen op een natuurlijke wijze. Ik versta niet waarom iedereen zo snel naar AAS grijpt tegenwoordig.

een groot voorbeeld voor mij:

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

100% natuurlijk. Als dit ( afgezien van elk z'n genetica) tot de natuurlijke mogelijkheden behoort, waarom dan AAS?

• Upvote 1

18 minuten geleden zei P2I:

Er is nog zoveel uit te halen op een natuurlijke wijze. Ik versta niet waarom iedereen zo snel naar AAS grijpt tegenwoordig.

een groot voorbeeld voor mij:

100% natuurlijk. Als dit ( afgezien van elk z'n genetica) tot de natuurlijke mogelijkheden behoort, waarom dan AAS?

Eens.

De reden is denk ik dat het steeds meer en makkelijke aangeboden wordt, via underground of de locale aanbieder.
De huidige media schets ook idealen welke nagenoeg niet haalbaar zijn. En er wordt vergeten dat daar vaak jaren van dedication, motivation en afzien aan vooraf zijn gegaan. En vergeet genetische aanleg niet.

Maar tegenwoordig, via het internet, even een kuurtje bestellen om in de zomer er strak bij te lopen op het strand in Spanje.

Vol aan de zuip, vol in de kuur en terugkomen als een ingezakte pudding waarbij er weer een nieuwe kuur klaar stand, want aan de vorige is niets overgehouden.

Waar is de tijd van goed eten, goed trainen en de tijd nemen gebleven, om een solide basis op te bouwen waar je op kan terugvallen of op verder kan bouwen. Men denkt zo snel dat ze hun natuurlijke limiet bereikt hebben, te snel...

Alles moet tegenwoordig snel en direct en vergeten daarbij hun eigen gezondheid. Leuk voor de portemonnee van de handelaar, minder leuk voor je lichaam.

Met alle respect voor degenen die er wel verstandig mee omgaan natuurlijk, bovenstaande is enkel gericht op sommigen die er niets van snappen of willen snappen.

Edited by Scoopz
  • Upvote 2

Verdiep je eens in SARMs anders? Ostarine (MK-2866) of Andarine (S4) kunnen echt wel iets voor je betekenen. Ben je half-naturel zeg maar, en je legt niet je hele hormoonstelsel plat. SARMs onderdrukken je natuurlijke testosteron productie met MAXIMAAL 15 tot 20 procent, ikzelf heb 8 procent onderdrukking. Maar daar win ik dan in 12 weken (zonder bijwerkingen en geen leverproblemen en zo...) een kleine 1,5 a 2 kilo mee, terwijl ik misschien iets omlaag ga met vetpercentage (als ik aan het cutten ben, houdt het perfect je spiermassa vast) en ik kan op een SARM zoals LGD-4033 3 a 3,5 kg pakken in 12 weken als ik bulk! :) 
Dat is toch lekker, maar het zijn subtiele veranderingen en je geeft je lichaam geen klap! (Oh en de pomp in de gym is heerlijk :D)

Ostarine en Andarine lijken in heel veel dingen op Winstrol! Als je meer informatie zoekt, stuur me even een berichtje, dan heb ik wel een paar goede links voor je met informatieve videos en zo!