Advertentie:

Wallie

Hulp bij voedingsschema

Recommended Posts

Goeiedag,

Ik ben sinds kort fanatiek aan het sporten maar mijn eetpatroon is een drama dus boek ook weinig tot geen vooruitgang.
Ik ben sinds deze week op een eetpatroon gekomen wat me redelijk te doen lijkt maar heb een mening nodig van iemand die er verstand van heeft.
Om toe te voegen wil ik erbij vermelden dat ik redelijk zwaar werk beoefen en ik weinig tijd heb dus daarom geen uitgebreid voedsel voor mij haha.
Salades enzo zijn ook niet voor mij weggelegd dus dat maakt het ook net iets lastiger.
Hier mijn eetpatroon:

Ontbijt. 
Yoghurt met Muesli
Banaan
2 witte boterhammen (willekeurig beleg)

Tussendoor
Mueslirepen/Liga fruitkick/fruit

Middageten
4 witte boterhammen (willekeurig beleg)


Tussendoor
Mueslirepen/Liga fruitkick/fruit

Avondeten willekeurig

Avondtussendoortje

Yoghurt Muesli 
Fruit


Voor het slapen een eiwitshake


In combinatie met enkele bakken koffie en 2 liter water per dag.

 

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven of dit redelijk voedsel is en eventuele tips/aanbevelingen of afraders zijn natuurlijk welkom!

 

Ik ben niet aan het bulken of iets dergelijks, ik wil gewoon evenwicht tussen conditie opbouwen en kracht erbij krijgen.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Inderdaad Avatar zelf niet te veel druk opleggen. Daar bezondig  ik mezelf ook aan. De voeding ga ik mondjesmaat aanpassen want anders krijg ik figuurlijk en letterlijk het aan mijn darmen om nog maar te zwijgen van een overladen maag. Ik probeer zelf eerst het plezier van het trainen te ontdekken en niet veel te over analyseren want dan jaag ik mijn cortisol spiegel weer omhoog en dat is dan weer niet goed voor de gains. Over gains gesproken ga mij hiervoor in het begin niet te veel het hoofd op hol laten brengen dat komt wel, globaal gezien zo na 2 à 3 maanden. Het laatste in mijn geval waarschijnlijk Waar ik mij meer zorgen over maak is mijn overgevoeligheid voor blessures. Hoofd van kinesitherapie onderwierp mij aan onderzoek en concludeerde overgevoeligheid van pezen en gewrichten. Ik hoef bij wijze van spreken nog maar naar de grond te rijken en heb al een hamstringscheurtje en zo vergaat het ook met een hardnekkige schouderblessure, 2 golfellebogen enzovoort... We mogen niet mopperen zoals ze op zijn Hollands zeggen maar soms zou ik beter gaan biljarten Neen , alle gekheid op een stokje we staan er voor en we moeten er door. Dag per dag bekijken. De weg is lang maar loont de moeite.   Groeten
    • Interessant; natuurlijk weten we het grootste gedeelte wel hoe het moet en is dit 1 van de 1000 artikelen die hetzelfde verteld, maar nog een keer inprenten kan geen kwaad.    Roken is ook echt een dingetje waar ik mee wil stoppen in de toekomst maar al het goede komt langzaam. Dat is ook nog 1 van de dingen waar ik flink winst uit zou kunnen halen op termijn. En vakers exen of er aan denken is iets wat ik echt bewust doe ivm test, dat is iets wat ik vaak heb gelezen dat het echt een enorme boost kan geven.    Mooie onderwerpen Hansie!    ---   Ik las een poosje terug nog een stuk over overtraining hoe snel dat kan gaan en dat je dan ook een enorme test daling kunt krijgen. Zelfs het continu bezig zijn met het moeten trainen is al een groot nadeel, dus meer leuke dingen doen  
    • Leuk artikel gevonden om op natuurlijke wijze testosteron te verhogen. Wat mij betreft op termijn cola en sigaretten laten maar alles met een keer sevens zoals ze hier bij ons zeggen.   https://www.menshealth.com/nl/gezondheid/a23100051/testosteron-meer/   Sportieve groeten,
  • Sponsors