Advertentie:

Wallie

Hulp bij voedingsschema

Recommended Posts

Goeiedag,

Ik ben sinds kort fanatiek aan het sporten maar mijn eetpatroon is een drama dus boek ook weinig tot geen vooruitgang.
Ik ben sinds deze week op een eetpatroon gekomen wat me redelijk te doen lijkt maar heb een mening nodig van iemand die er verstand van heeft.
Om toe te voegen wil ik erbij vermelden dat ik redelijk zwaar werk beoefen en ik weinig tijd heb dus daarom geen uitgebreid voedsel voor mij haha.
Salades enzo zijn ook niet voor mij weggelegd dus dat maakt het ook net iets lastiger.
Hier mijn eetpatroon:

Ontbijt. 
Yoghurt met Muesli
Banaan
2 witte boterhammen (willekeurig beleg)

Tussendoor
Mueslirepen/Liga fruitkick/fruit

Middageten
4 witte boterhammen (willekeurig beleg)


Tussendoor
Mueslirepen/Liga fruitkick/fruit

Avondeten willekeurig

Avondtussendoortje

Yoghurt Muesli 
Fruit


Voor het slapen een eiwitshake


In combinatie met enkele bakken koffie en 2 liter water per dag.

 

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven of dit redelijk voedsel is en eventuele tips/aanbevelingen of afraders zijn natuurlijk welkom!

 

Ik ben niet aan het bulken of iets dergelijks, ik wil gewoon evenwicht tussen conditie opbouwen en kracht erbij krijgen.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition