Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Wat luisteren jullie onder het sporten?

Recommended Posts

Wat luisteren jullie onder het sporten?

Ik voornamelijk hardstyle, beetje muziek dat me fanatiek maakt en dan liefst gewoon hele mix zoals deze want dan heb je niet dat je af en toe niks hoord :D

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zelf luister ik wat er in de sportschool word gedraaid :D 

Maar die muziek Is niet altijd mijn smaak 

Ik zou veel liever ook hardstyle horen maarja met oortjes of koptelefoon trainen vind ik niet prettig 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik train zelf wel met oortjes, muziek in mijn sportschool is drama alleen maar 1980 muziek als het niet ouder is lol.

Wanneer je het draadje van je oortjes onder je shirt doet heb je minder last vind ik, dan blijf je iedegeval nergens aan vast zitten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het Is vooral dat ik geen sportbroek met zakken heb dus kan mijn mobiel niet echt kwijt :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

rise against.

godsmack

af en toe dubioza kolektiv

muziek in sportschool is soms een drama inderdaad..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik luister alleen tijdens wandelen naar muziek en niet tijdens krachttraining. Het lopen gaat dan beter met een flink tempo. Ik luister graag naar opzwepende liedjes zoals Pet shop boys, Spock's beard, Saga en Toto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten er nog mensen op Spotify? Daar heb ik namelijk een afspeellijst met muziek die ik vrijwel altijd opzet tijdens het trainen. 

Misschien leuk om elkaar te volgen en elkaars ding te beluisteren? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik luister sinds kort naar muziek tijdens fitness en zing heel hard mee. Dat is het voordeel als ik thuis train. En met muziek op lijken de oefeningen minder zwaar. Ik heb het al eerder gezegd waar ik naar luister. 

Op 10-11-2017 at 16:58 zei Jolien:

Zitten er nog mensen op Spotify? Daar heb ik namelijk een afspeellijst met muziek die ik vrijwel altijd opzet tijdens het trainen. 

Misschien leuk om elkaar te volgen en elkaars ding te beluisteren? :D 

Ja, ik luister naar spotify

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors