Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

Voorbeeld fysiek

Recommended Posts

Iedereen heeft wel een fysiek voor ogen die hij/zij probeert na te streven.

nu ben ik benieuwd wat die is/zijn.

 

de volgende zijn een voorbeeld van hoe ik het graag zie. Meer die off-season fysiek. Breed, gevuld, maar toch voldoende definitie

 

IMG_4723.thumb.PNG.e293617a84929d1d7e5e4IMG_4724.thumb.PNG.3929bde69151a202fd2a3IMG_4725.thumb.PNG.8b479ff93f8a183d3e133

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ryan terry. Droog en toch massa. Hoewel ik iets minder droog ook gaaf vind ...

3b9fa37a48bea74423c2087f955f2b44.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar 1tje voor de extra motivatie vandaag9_9

17759957_10154494434893450_1730928608547582641_n.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, als het over mannen gaat, ga ik akkoord met @P2I. Als vrouw neem ik ook de knuffelbaarheid in rekening en die vind ik hier toch meer in terug. :D

 

Als het over vrouwen gaat, vind ik de fysiek van de vrouw op deze foto echt fantastisch knap! Mooi afgetraind, maar wel nog vrouwelijke en sexy. Zelf is dat ook mijn doel, maar daar is nog wat werk aan. ^_^

collage-2017-04-09.jpg

Edited by Jolien
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi doel @Jolien. Ervoor gaan!!

als ik ooit ergens bij kan helpen, stuur gerust een bericht

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uur geleden zei P2I:

Heel mooi doel @Jolien. Ervoor gaan!!

als ik ooit ergens bij kan helpen, stuur gerust een bericht

Dankje, dat is heel aardig van je! en zal ik zeker doen^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik denk dat met een uurtje sporten per dag je buik niet gaat weggaan. Wat belangrijker is is wat je totaal op een dag verbruikt. Er is een verschil tussen iemand die de hele dag achter een bureau zit en iemand die zware fysieke arbeid verricht. Wat je per dag eet is nog belangrijker.  Een dieet volgen is ook geen sinecure. Velen haken af na een bepaalde tijd. Wat een rol speelt is dat je een voedingspatroon aanhoud dat je met plezier kan volhouden. Wat ik nu al enkele jaren doe is gemakkelijk vol te houden en deed me 15 kilo verliezen op nog geen half jaar en ook mijn buik. Ik vermijd gewoon het eten van brood. Het is te zeggen, ik eet het soms bij gelegenheid nog maar door de week niet. Brood is in essentie niet slecht maar je eet er gemakkelijk teveel van en zodoende krijg je kcalorieen binnen.   Ik start de dag met een behoorlijk bord havermout en sojamelk aangevuld met rozijnen en een banaan. Zeer buikvullend en weinig calorieen.  Om 9 uur eet ik een banaan en drink wat sojamelk aangevuld met proteinen. 's Middags eet ik een slaschotel met verschillende soorten groenten. Ik doe verschillende mengelingen bij elkaar die ik vind in de groentenafdeling. Rode kool, witte kool, rode biet, wortel, radijs, ui, tomaat, sla, zelfs prei. De kunst is om dit lekker te maken. Ik doe daar een vinaigrette onder op basis van olijfolie. Ook gaat er nog een blik van 50 gr tonijn onder. Weerom zeer buikvullend en weinig calorieen. Als toetje nog een banaan en sojamelkshake. Om 3 uur nog een appel met wat sojamelk. 's Avonds eet ik mee wat de pot schaft. Als ik zin heb om iets te snoepen neem ik een stuk chocolade van 86%. Ik garandeer je dat je buik verdwijnt als sneeuw voor de zon.   Als je bang hebt om spiermassa te verliezen is het best om je eiwitten te uppen. Het kost je lichaam meer energie om een gram eiwit om te zetten dan een gram vet of koolhydraten. Bovendien remmen eiwitten je spierafbraak.    
    • Dan komt er wederom een vraag bij mij op;  is het niet de bedoeling van krachttraining dat je de training dusdanig uitvoert dat je microbeschadigingen in de spier krijgt waardoor deze sterker wordt en ook groter? Dit is toch niet mogelijk wanneer je op die wijze traint maar onder onderhoud gaat eten waardoor je spieren dus niet kunnen groeien?  Of bedoel je een andere vorm van krachttraining waarbij je niet over die grens heen gaat van microbeschadiging?  In mijn situatie is er geen sprake van een buikje maar een flinke buik, dus ik zal grondig aan slag moeten gaan. Er zullen ook wel beginners zijn met een klein buikje , dat verdwijnt vast wel met krachttraining maar als je echt een behoorlijke buik hebt, dan kan ik me voorstellen dat krachttraining niet de ideale manier is om dat kwijt te raken. 
    • Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio. 
  • Sponsors